Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finnes det FIN julepynt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 11:33   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Jeg hadde samlet julepynt fra jeg var 13-14 år, fått i gaver fra alskens tanter og slekt, det var glitter og stas, og gruelig stygt det aller meste. Så for to år siden tok jeg grep, og kvittet meg med alt. Heretter skulle det bare være hjemmelaget julepynt, man er da litt kyndig med symaskin og tråklenål

Vel, det jeg IKKE tok med i beregningen i denne prosessen var:
- to uker igjen til jul. Man skal altså være mer enn gjennomsnittlig interessert i egenlaget julepynt for å rekke å julepynte en hel leilighet med egenlaget pynt.
- jeg er ikke på langt nær hverken så flink, eller så tålmodig som jeg burde være, for å satse på kun hjemmelaget julepynt

Men det ble da litt jul alikevel, jeg rakk å lage et Tilda nissepar.

Så har jeg masse røde julestjerner. Og både røde og blånisser fra Hadeland, i tillegg til noen engler fra samme sted.

Så fyller jeg et stort gammelt trau med masse klementiner (eller er det mandariner ) og legger Ferrero Rocher sjokolader (gullkulene dere vet) i mellom, veeldig julete, synes jeg da!

Åsså har jeg en stor bolle hvor jeg legger alle julekort, det er nesten den fineste julepynten, synes jeg.

Så det er enkelt, og kanskje ikke så veldig typisk julete, men vi er veldig fornøyd selv da.

I år må vi visst ha juletre, så da må jeg kanskje ut og se om jeg finner noe pen pynt.

Første året med juletre inne, vi har ikke tatt sjansen på at bikkja skal skjønne forskjellen på et tre ute eller et tre inne (hurra, eget tissetre i stua, det kunne jo blitt interessant på slutten av jula...) men nå må vel skrekken for det, vike for det å gi snuppa gode juleminner!

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.