|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvilken motivasjon hadde du sist du drakk alkohol? | |||
| Sug/ avhengighet |
|
2 | 1,33% |
| For å sove bedre |
|
1 | 0,67% |
| Hadde egentlig ikke lyst på, men situasjonen gjorde at jeg følte at jeg måtte |
|
7 | 4,67% |
| Hadde ikke planlagt å drikke alkohol, men situasjonen gjorde at jeg fikk lyst på alkohol |
|
11 | 7,33% |
| Var vel planlagt fordi jeg skulle ta del i en situasjon hvor alkohol gjør at jeg har det gøyere |
|
29 | 19,33% |
| For smaksopplevelsens skyld |
|
44 | 29,33% |
| For kombinasjonen av mat og vinsmakingsopplevelsens skyld |
|
36 | 24,00% |
| Dustepoll |
|
20 | 13,33% |
| Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Jeg drakk et glass rødvin mens vi så Sommer i går. Fordi jeg hadde lyst på.
|
|
|
|
#42 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Jeg husker ikke sist jeg drakk alkohol.
|
|
|
#43 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Det var i helgen da jeg var i Oslo og spiste middag + byrunde med venner. Målet var å bli mest mulig drita sånn at jeg kunne ha fyllesex på hotellrommet til det lysnet av dag.
|
|
|
#44 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Fordi det passet til (den veldig gode) maten. Det var mye av både mat og vin, forresten. Veldig moro.
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?
Signerer. :lat: |
|
|
|
#46 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Jeg liker rødvin så sinnsykt godt og om det ikke hadde vært noe fare forbundet med et høyt alkoholforbruk så hadde jeg drukket det til lunsj og til middag hver dag.
|
|
|
#47 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Dustepoll
|
|
|
#48 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?
Hadde et vennepar på besøk i helgen, og vi var på hytta. Da serverte jeg vin til maten, og tok et par glass etter middag også. Hadde ikke planlagt det, men situasjonen gjorde at jeg ville kose meg litt ekstra. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
nygift
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Bursdagen min, det ble et par øl, noen cosmo og sd.
|
|
|
|
#51 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Jeg og Frank har nå begynt ta oss ett glass rødvin i helga sammen. Det er noe vi aldri har gjort før, både pga graviditeter og alt sånn. Men nå har vi bestemt oss for at vi gjør det for kosens skyld. Det hender vi glemmer det da, så det blir ikke hver helg, men det er ganske koselig å sitte sammen med et glass og slappe av.
|
|
|
#52 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Jeg la inn pollen jeg.
|
|
|
#53 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?For kombinasjonen av mat og vinsmakingsopplevelsens skyld
|
|
|
|
#54 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?:glad i rus:
|
|
|
#56 |
|
intro
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Sist jeg drakk var en lørdag i februar - da delte mannen og jeg ei flaske hvitvin, så vidt jeg husker. Årsaken til at jeg tok den halve vinflaska, var at det smakte godt til maten vi spiste, det ga lørdagsfølelse og en god, mild rus. (Fem dager seinere testet jeg positivt og måtte legge flaska på hylla.)
|
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Det var i går kveld, fordi jeg hadde lyst på. På lørdag drakk jeg cola fordi jeg hadde lyst på.
|
|
|
#58 |
|
© All rights reserved
|
Jeg drikker aldri cola, enda jeg ofte har lyst på. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?Det var i juli i fjor. Var på fest og ville for en gang skyld drikke.
|
|
|
#60 |
|
Yes, we can!!
|
|
![]() |
|
|