Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 11:32   #741
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg har kjøpt blåkleder bukser og venter på båkleder jakker. Knallgule

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 15:43   #742
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

finklær til mini

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:45   #743
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Disse har jeg bestilt, Stonz:

Også har vi fått Reima-dress i rååsa i posten i dag.

Jeg trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før jeg kan gi til Musemus igjen, så derfor spør jeg: Hvorfra bestilte du de skoene?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:53   #744
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før jeg kan gi til Musemus igjen, så derfor spør jeg: Hvorfra bestilte du de skoene?

SE HER :hjelpsom:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 16:59   #745
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Bestilt i dag. Buksa altså.

Gammel 28-10-08, 17:39   #746
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

SE HER :hjelpsom:

Tusen takk, men ingen utenlandske adresser?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 18:05   #747
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Tusen takk, men ingen utenlandske adresser?

HER
HER

Gammel 28-10-08, 18:19   #748
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Fikk pakke i dag, Bundgaard vintersko til lillebror. Bestilte i str 26, men de var stooore i str, så vi får se om vi får brukt disse denne vinteren.

Ser veldig gode og varme ut (med ullfôr). Bare så synd at de var så store, vet ikke om jeg gidder å sende tilbake for å bytte.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 22:27   #749
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og knerten var på Babyshop, Ikea, Barnas Hus og Toysrus (i den rekkefølgen) og siden han oppførte seg helt eksemplarisk på hele turen slo mor på stortromma med denne minikomfyren!

Knerten ble helt forelska i den i butikken og klarte såvidt å gå fra den. Gjett om han ble lykkelig når vi fikk den inn i gangen!? :smelt:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 00:09   #750
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte blågrå Prinsesull frottejakke i dag og trodde jeg kjøpte den på tilbud for rundt 160,-. Når jeg så kom hjem oppdaget jeg at jeg bare betalte 75,- for den! Og nei, jeg kjører ikke i en time for å betale mer.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 08:27   #751
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg og knerten var på Babyshop, Ikea, Barnas Hus og Toysrus (i den rekkefølgen) og siden han oppførte seg helt eksemplarisk på hele turen slo mor på stortromma med denne minikomfyren!

Knerten ble helt forelska i den i butikken og klarte såvidt å gå fra den. Gjett om han ble lykkelig når vi fikk den inn i gangen!? :smelt:

Den var fin!! Hvor kjøpte du den og hva betalte du?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 10:32   #752
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

finklær til mini

Minni: det var et kjempefint pensett.
Har du kjøpt det i utlandet?

Gammel 29-10-08, 11:30   #753
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leter sånn etter litt fine støvletter til jente i str 24 men finner ingen steder . Jeg har sjekket de fleste kjedeskobutikker og de nettbutikkene jeg kjenner til (inkl merker som feks See Kai Run). Ingen som har tips?

Gammel 29-10-08, 11:40   #754
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg leter sånn etter litt fine støvletter til jente i str 24 men finner ingen steder . Jeg har sjekket de fleste kjedeskobutikker og de nettbutikkene jeg kjenner til (inkl merker som feks See Kai Run). Ingen som har tips?

Type støvletter tenker du da? Jeg kjøpte noen fine til Hannah på en butikk som heter Winger her på Stjørdal, det er en del likt Falkanger. De synes jeg er fine både til bukse og skjørt/kjole, og vi har fått masse skryt allerede.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:42   #755
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellos har noen her:

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=25121

Der kan du legge inn str du vil ha, så kommer de aktuelle opp.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:50   #756
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Den var fin!! Hvor kjøpte du den og hva betalte du?

Kjøpte den på Toysrus til 579,- (tror jeg). Ikke billig, men jeg orka ikke kjøpe no plasticfantasticgreier med lyd og lys. Merket er Kids Wood.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:53   #757
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den var kjempefin! Jeg har egentlig sett på Brio sin. Den koster jo bare 260kr nå på extra leker. Men tror jeg overlater det til svigermor sånn at han kan få til jul. Men kan tipse om denne lekkerbisken!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:11   #758
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse i svart til storesøster.

Dessuten var det 70% på alle salgsklær på Lindex før helgen. Det ble med litt kan du si.
Fikk også en pakke fra H&M, bare til meg. Og alt passet.

Gammel 29-10-08, 12:31   #759
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ellos har noen her:

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=25121

Der kan du legge inn str du vil ha, så kommer de aktuelle opp.

Guniss, du må være min gode hjelper . De du har kjøpt til Hannah og disse brune kommer nærmest det jeg er på jakt etter:

Hvor kan jeg se utvalget av de du har kjøpt hos (dersom det er mulig)? Hva kostet skoene til Hannah?

Gammel 29-10-08, 13:24   #760
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte en mengde babyklær på Lindex sist lørdag. 70% rabatt og det ble billig.

Ikke jeg som skal ha baby, men beste venninnen til min eldste datter.
Hun har termin i mars.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.