Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 20:14   #81
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?

Mannen skiftet dekk på min bil for 2 uker siden.

Venninnen min kjørte på sommerdekk og seilet rett inn i en parkert bil i gaten her og videre nedover langs gjerde.... dyrt og unødvendig.

Gammel 29-10-08, 20:17   #82
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Mannen skiftet dekk på min bil for 2 uker siden.

Venninnen min kjørte på sommerdekk og seilet rett inn i en parkert bil i gaten her og videre nedover langs gjerde.... dyrt og unødvendig.

.... og farlig og uansvarlig (hva hvis den bilen var et barn?)

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:18   #83
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

I går kveld. I grevens tid kan man vel si. Kom 20 cm her i dag.

Gammel 29-10-08, 20:20   #84
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ja me skifta for to veker siden. Var snø her da.

Gammel 29-10-08, 20:21   #85
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi har skiftet på bilen min så da ble det den som kjørtre oss på jobben.
Maaange p vei til jobben hadde IKKE gjort det. Ca 20 biler fra Olavsgård til Djupdalstoppen lå strødd utover veien.....
Brukte 4 ganger så lang tid i dag ja....

Gammel 29-10-08, 20:27   #86
Left
Passiv

Standard

Jeg begynte i hjemmesykepleiepraksis denne uken, og på mandag da jeg snakket med sambo i telefonen, sa jeg at vi måtte bytte dekk til helgen som kommer.
På tirsdag ca 20.00 låser han seg inn, og viser meg to veldig møkkete hender.
Joda - han hadde byttet dekk på bilen. Det rare er jo at han stort sett aldri er hjemme midt i uka, og den natten som kom snødde det...
Jeg måtte sende en melding da jeg kom frem på jobb, og spørre om han var synsk.

Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:29   #87
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp. Mannen la om i går kveld.

Gammel 29-10-08, 20:30   #88
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ja, men hva hjelper det når x-antall idioter kjører uten. Kom meg heldigvis greit på jobb og alle tullingene i refleksvest som sto å haiket i veikanten, kjørte jeg glatt forbi. : ond :

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:30   #89
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sambo hørte igår at det skulle bli snø til idag, så dermed kjøpte han nye vinterdekk og skiftet på begge bilene igår

Gammel 29-10-08, 20:31   #90
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Itt'no snø her enda. Men det er meldt snø i morra, så nevøen min på 15 har vært og lagt om for meg i ettermiddag og tjent seg 100 kr. (Jeg kan sjøl, men det er så kjedelig og han synes det er gøy.)

Gammel 29-10-08, 21:08   #91
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Vi har skiftet, hadde vi ikke skiftet, hadde vi heller ikke kjørt.

Må si jeg blir mektig irritert på alle som er så frekke å kjøre med sommerdekk.
En ting er jo at det blir kaos i trafikken, men det værste er jo at man utsetter alle andre for fare, både andre biler og ikke minst fotgjengere.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ser ditt NEK og høyner med forbanna uansvarlig idiot!

Helt enig! Utrolig egoistisk å utsette andre for sånt. Jeg må si jeg godtet meg litt da jeg på femti meter så ikke mindre enn tre biler nedi grøften. Heldigvis kom jeg meg greit forbi og ble lite forsinket.

Jeg kjøpte helt nye piggfrie dekk for to uker siden, og fikk dem lagt på direkte.

Gammel 29-10-08, 21:09   #92
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal bytte til helgen. Da kan det gjøres på dagtid i dagslys.

Kommer det vinterdekkføre før den tid får mannen min ta bussen til jobb i stedet. (Jeg tar buss uansett.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:21   #93
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lijander, her.

Sambo hørte igår at det skulle bli snø til idag, så dermed kjøpte han nye vinterdekk og skiftet på begge bilene igår

Det er nesten så jeg har lyst til å avspore denne, for hva er det med denne fordømte -smileyen? "Jeg skiftet på bilen i går? " Hva i huleste har den smileyen der å gjøre? Jeg synes det smiletrynet burde fjernes fra ikon-lista, ikke bare for å spare øynene mine, men befri brukerne fra denne forlokkende blinkern'. Feilbruken og det ekstremt unødige misbruket av denne smileyen kan sammenlignes med overdreven (!!!) og feil tegnsetting i mine øyne.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:24   #94
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Stiller meg disposisjon for dere som vil ha noen å halshugge: Jeg kjørte på sommerdekk. Vi hverken kræsjet, kjørte ut eller skapte kaos. Kaoset vi traff på var skapt av en trailer.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:28   #95
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Stiller meg disposisjon for dere som vil ha noen å halshugge: Jeg kjørte på sommerdekk. Vi hverken kræsjet, kjørte ut eller skapte kaos. Kaoset vi traff på var skapt av en trailer.

"Det gikk bra med meg" …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:28   #96
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært fly forbanna i hele dag på grunn av alle de hjernedøde idiotene med sommerdekk. Det lå strødd biler, busser og trailere langs veien. Jeg kom meg ikke med bil til barnehagen , en veistrekning som vanligvis tar 8 minutter, fordi veien var sperret. Sperringene besto av biler med sommerdekk og deres hønserhjerner av noen eiere. Jeg måtte snu,kjøre hjem igjen, laste ut unger og pikkpakk, gå inn i huset, kle på ungene mer klær for så å gå til barnehagen. Deretter ble det T-bane, tog og buss til jobb. Det tok meg bare 4 timer fra jeg gikk ut døra om morgenen, og en halv arbeidsdag gikk tapt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:30   #97
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er nesten så jeg har lyst til å avspore denne, for hva er det med denne fordømte -smileyen? "Jeg skiftet på bilen i går? " Hva i huleste har den smileyen der å gjøre?

Dette har jeg forundret og irritert meg over også. :medavsporer:

Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:33   #98
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

"Det gikk bra med meg" …

Jupp.

(Og jadda, jeg skjønner ironien din ...)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:33   #99
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Dette har jeg forundret og irritert meg over også. :medavsporer:

Den kunne like gjerne vært erstattet med en geipesmiley () eller ledsaget av ordene "pilutta deg". Besserwissersmiley.

Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:35   #100
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg iriterer meg mer over idioter med sommerdekk en smileys. :fremdeles sinna:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.