Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tung engelsk julekake

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 22:35   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tung engelsk julekake

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Kaken er langt mer fuktig enn tradisjonell norsk julekake, så smør eller krem er unødvendig. Dessuten er kaken så smaksrik at det vil være en hån mot kakebakeren å tilføre fremmedelementer.

Jeg skjönner det, men jeg fikk servert en saann kake hos en engelsk familie en gang, og de serverte den til dessert med krem. Det var kjempegodt, men det er mulig det var en annen slags kake dersom denne ikke passer med krem til.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 22:49   #2
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Tung engelsk julekake

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg skjönner det, men jeg fikk servert en saann kake hos en engelsk familie en gang, og de serverte den til dessert med krem. Det var kjempegodt, men det er mulig det var en annen slags kake dersom denne ikke passer med krem til.

Denne kaken er relativt tradisjonell, så det er godt mulig det er en slik du har smakt. Det fungerer kanskje fint med krem eller smør, men det er ikke noe jeg ville gjort.

:meget konservativ kakespiser:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.