|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hvor mange frimurere kjenner du, og hvordan kjenner du dem | |||
| Jeg kjenner ingen frimurere |
|
80 | 50,00% |
| Jeg kjenner 1 eller 2 |
|
28 | 17,50% |
| Jeg kjenner 3-5 |
|
15 | 9,38% |
| Jeg kjenner 5-10 |
|
7 | 4,38% |
| Jeg kjenner 10+ |
|
6 | 3,75% |
| Faren min er frimurer |
|
6 | 3,75% |
| Mannen min er frimurer |
|
1 | 0,63% |
| Bestefar, Onkel, svigerfar og annen familie er frimurer |
|
11 | 6,88% |
| En eller flere av vennene mine er frimurer |
|
2 | 1,25% |
| Kollegaene mine er frimurer |
|
0 | 0% |
| Annet |
|
4 | 2,50% |
| Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Hvor mange frimurere kjenner du?Sånn ift. de siste dagers avsløringer. Dette er en todelt flervalgspoll om antall frimurere man kjenner. Jeg har noen frimurere i svigerfamilien, ellers vet jeg ikke om noen. Sist redigert av Koma : 30-10-08 kl 01:50. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Min farfar var frimurer. Jeg har aldri hatt noe med det å gjøre annet enn juletrefester på losjen sammen med farmor og farfar som liten jente. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Faren min er frimurer, regner med at jeg kjenner andre også, men har ikke sjekka listene.
|
|
|
|
#5 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Min ekskjæreste og samboer gjennom mange år, var og er frimurer.
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg er jammen ikke sikker. Far var frimurer, men i min levetid så var han kun med fordi de hadde så gode juletrefester. De siste 30 årene av livet sitt brukte han ikke ring, så jeg tror han muligens meldte seg ut. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Kjenner flere ja. Og har dessverre opplevd hvordan de hjelper hverandre hvis det skjer noe. Ikke selv,men min bror. Ikke lett i en barnefordelignssak,man bor i en liten bygd og i hver etat sitter frimurerne. Må innrømme at jeg har litt problemer med denne gutteklubben grei.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg kjenner mange (det burde vært flervalgspoll, forresten). |
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg tror ikke jeg kjenner noen frimurere.
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg krysset av på 3 - 5, men kunne og krysset av på far og mann og venn.
|
|
|
|
#11 |
|
kall om benen
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?0 stk.
|
|
|
|
#12 |
|
Frafallen
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Flere enn jeg trodde, nå som listene er lagt ut.
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Svigerfar er frimurer i England. Jeg ble pissredd da jeg hørte det, men så lite skummel som han er, så regner jeg med at de ikke driver med salting av fyldige tjenestepiker og sånt.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Aner ikke, men jeg ville ikke blitt overrasket om brodern til pappa er det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg stemte "annet", for jeg aner rett og slett ikke.
|
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?
http://www.tv2nyhetene.no/prosjekt/frimurer/medlemmer
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Kjenner og kjenner - Så på lista for Trondheim og så jo mennesker av typen "faren til" - men ingen jeg kjenner/er på hei med eller noe sånn.
|
![]() |
|
|