|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?
Selv med fyllekjørere går det ofte bra... |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Mannen legger om dekk akkurat nuh. Det har ikke vært snø her, men har hørt rykter om at det muligens er på vei snart, så da er det best å få lagt om ja. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?For aller første gang falt den første snøen overraskende på meg. Jeg følte meg faktisk litt dum når jeg tittet ut av vindu idag tidlig. Så idag har bilen stått i garasjen. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Nei, mannen skiftet i ettermiddag. Vi bruker ikke bilen til hverdags, og bilen skal på service på mandag nedi gata her, så venter til da.
|
|
|
#109 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Mannen skiftet forrige helg, så jeg var godt "skodd" på vinterføret i dag. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ikke alle landsdeler har fått snø enda. Men vi har skiftet likevel og er klar for snøen når den kommer. Sol og -2 her i morges.
|
|
|
#111 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ja. Og hvis ikke, hadde det blitt buss på oss i dag. Aldri i verden om jeg hadde turt å kjøre rundt med sommerdekk på dette føret. |
|
|
|
#112 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi har ikke rukket å skifte. Men vi bruker bilen veldig sjelden, så jeg håper at været skal snu igjen så jeg kan få kjørt til et verksted
|
|
|
#113 |
|
saftig
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?
For en vanvittig teit ting å gjøre! :halshugger: Kan jeg spørre om hvorfor du gjorde det når du kjenner til farene?
|
|
|
#114 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ja, men ikke på sykkelen. Det er fikset nå i kveld (det gikk greit til jobb allikevel
|
|
|
#116 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Nei, jeg har vært på ferie i 14 dager. |
|
|
|
![]() |
|
|