|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Innpakket to-radere |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Ingenting. Vi feirer ikke Halloween.
|
|
|
#104 |
|
Enda en som trener
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Nå er det snart tomt i den store skålen jeg hadde |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep? |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Metallica!!
|
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Feirer ikke halloween enda.
|
|
|
#108 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Her kommer det visst ikke flere, så jeg må visst resten av spise godteriet selv.
|
|
|
#109 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Me har kopla ut ringeklokka.
|
|
|
#110 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Pepperkakene var mest populær hos min mildt sagt GODTEGALE sønn. Det overrasket meg litt. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Vi dro bort
|
|
|
|
#112 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Lillegutt ventet spent, men ingen ringte på! Vi så flere da, men de gikk forbi. Til slut gikk mor ut og hentet en gjeng heksevenninner som var så greie å ringe på. De fikk hele Dumle-posen. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Det kom ingen! Og jeg har noen og tjue poser med godteri klar her. Er det noen som vil ha?
|
|
|
#114 |
|
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Nenne: Det blir lørdagsgodteri i noen uker framover da.
|
|
|
#116 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Tom for gotteri. Vi skremmte mange av de stakkars barna... To skummle jente med full hekseutrustning og masse blod og sminke. De fikk masse gotteri og alle naboene som ikke var hjemme eller ikke hadde gotteri har fått masse dopapir surret rundt dørklinken eller dørmatten snudd opp ned. Vi var også på Kulturhistorisk museum i Bergen hvor alle utstillingene var dimmet ned og alt var veldig skummelt. Jenten sa: "Pappa, alt var gøyt" Og da har jeg vært en kul pappa og mammaen var skummel og kul hun også Sist redigert av Dråpe-hmm : 31-10-08 kl 22:59. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Erfaren
|
Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?
Hvordan gikk det? Ble det noen igjen til deg?
Vi og!
|
![]() |
|
|