Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 17:39   #501
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Fatso og Burn after reading på lørdag førstkommende

Gammel 28-10-08, 17:47   #502
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte billetter til London i slutten av novenmer til meg og mannen. Betalte 300,- kr. Kupp! Gleder meg. Skal bare være borte i en natt, men likevel. London er byen vi møttes i, så det blir så bra så!

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 28-10-08, 17:54   #503
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Italia til sommeren!

007 er ikke aktiv  
Gammel 28-10-08, 21:55   #504
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Dubai i desember!

Ellers var jeg i Stavanger i dag og skal til Bodø i morgen, men det teller liksom ikke siden det er med jobben.

Gammel 28-10-08, 22:55   #505
LN70
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
LN70 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jentetur til Berlin siste helgen i november, vinterferie i Alpene i februar, familietur til USA i mars.
I tillegg blir det en jentetur til Champagne i løpet av våren, men datoene er ikke spikret.

LN70 er ikke aktiv  
Gammel 28-10-08, 22:56   #506
LN70
Nybegynner

LN70 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, også norgestur til jul

LN70 er ikke aktiv  
Gammel 29-10-08, 00:34   #507
tutta
Passiv

Standard

Barcelona i helgen med mannen .

Gammel 30-10-08, 12:48   #508
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ingen billetter ennå, men straks bestilles det billetter til Lanzarote - i år som i fjor.

25 dager igjen.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 31-10-08, 20:46   #509
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

14 dager igjen til jentetur i Oslo inkl Madrugada konsert .

Har i dag bestilt neste års Hellastur.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 01-11-08, 14:20   #510
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Hvor og når reiser dere til neste år?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 02-11-08, 01:25   #511
Skvetten
Passiv

Standard

Den Flyvende Hollender på førstkommende mandag.

Gammel 03-11-08, 18:53   #512
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Drar til Paris på søndag med mannen

Gammel 03-11-08, 20:49   #513
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Kos deg på Madrugada konsert. Jeg og mannen var før helga og ble like betatt som forrige konsert.

Gammel 04-11-08, 08:37   #514
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvor og når reiser dere til neste år?

Vi reiser til Lesvos 30.07.

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Kos deg på Madrugada konsert. Jeg og mannen var før helga og ble like betatt som forrige konsert.

Tusen takk. Jeg gleder meg.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 10:57   #515
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen og jeg reiser til København 1. mai helgen. Julegaven hans iår.
Ikke ordnet barnevakt enda, men det ordner seg.

Gammel 04-11-08, 11:08   #516
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Meg og lillegutt drar til Oslo i morgen. Tilbake mandag kveld. Gleder meg vilt til å se alle venninner som har hjerneflyktet fra Bergen til Oslo. Familie skal også besøkes da.

Gammel 04-11-08, 12:15   #517
Skvetten
Passiv

Standard

London 11. juni 2009

Gammel 09-11-08, 13:47   #518
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gøteborg og jul på Liseberg neste helg sammen med mann og barn - blir koselig.

livit er ikke aktiv  
Gammel 11-11-08, 17:19   #519
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I morgen skal jeg bruke London-billetten min, så da har jeg ikke flere billetter i skuffen, bortsett fra billetter til Disney on Ice i januar og Sabeltann show i juli. Så noe er det jo, men ingen reiser.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 11-11-08, 18:27   #520
Skvetten
Passiv

Standard

Bo Caspers Orkester 1. mai 2009.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.