|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og ned
|
Katten min er ikke frisk ...Lillemor har vært litt fraværende de siste dagene, men i dag har hun oppført seg helt merkelig. Får ikke ta i henne, hun hyler når jeg har tatt på henne. Normalt er hun en meget kosekatt og nå må jeg si jeg er bekymret og helt kvalm i magen.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Kaninen vår døde nylig av det vi tror var kolikk. Ikke det du vil høre men, det kom i allefall veldig brått på etter at han hadde vært litt rolig en dag eller to. Aner ikke mye om katter, men det at hun har så vondt er ille nok i seg selv syntes jeg. Ville nok tatt henne til dyrlegen tidlig i morgen... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Opp og ned
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!
Takk for svar, ja jeg skal selvfølgelig ta henne til dyrlegen i morgen så fort det åpner.
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Jeg hadde tatt henne til dyrlegen hvis magefølelsen tilsa det. Du ser ikke noe utenpå? Har hun spist og drukket normalt i dag? Kan katter få blindtarmbetennelse? Er du sikker på at det er smerte, hvor gammel er hun blitt igjen, kan det være at hun er blitt kjønnsmoden og ikke takler det helt, siden du mener hun har vært fraværende? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Opp og ned
|
Jeg ser ingen verdens ting utenpå, hun bare ligger og jeg får ikke ta på henne for da biter hun meg skikkelig og lager sånn ekkel kattelyd som katter kan lage. Den ulingen som høres veldig sinna ut.
|
|
|
#6 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Høres ut som om katten har det vondt, synes det er litt sløvt av dyrlegen å si at en skal se det ann, da katten som normalt er en kosekatt, plutselig hyler og biter da du tar i den så høres det jo ut som om det er noe galt. følg magefølesen din, ring opp igjen til dyrlegen og si du vil at de skal undersøke katten.
|
|
|
#7 |
|
Nattrangler
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Er det en utekatt ?
|
|
|
#8 |
|
Opp og ned
|
Ja jeg også reagerte litt på at hun sa jeg skulle se det ann bare. Nå har hun ligget på sofaen i 4 timer uten å røre seg. Hun har spist en skål mat i dag ser jeg.
|
|
|
#9 |
|
Opp og ned
|
Ja er en utepus, men jeg finner ingen sår på henne. Skal prøve å kjenne litt ekstra etter. Prøvde å ta tempen på henne i sta bare for å se, men jeg ga opp for hun beit og hylte så fælt.
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Kan hun være påkjørt? Trenger ikke bli åpne sår av det... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nattrangler
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt opp igjen og bedt om å få komme, katter er veldig flinke til å skjule smerte, og da de først viser tegn til smerte så har de som regel veldig vondt.
|
|
|
#12 |
|
Opp og ned
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Fant ingen sår sånn ved å prøve å kjenne, men det er jo omtrent umulig uten å legge henne i narkose. Hun tåler overhodet ikke at jeg tar på henne, men hun maler da av alle ting når jeg bare prater pent med henne. Ja hun er min pus og er veldig knyttet til meg, så det at hun er sånn som nå gjør meg ekstra urolig. Hun bruker å følge meg på do, på loftet osv.
|
|
|
#14 |
|
Opp og ned
|
|
|
|
#15 |
|
Nattrangler
Ring igjen....
|
|
|
#16 |
|
Vaklende
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Uff, nå krisemaksimerer vi gjerne for deg, Misteri, men jeg ville lagt press på dyrlegen (så hyggelig som mulig selvsagt) og sagt at dette ser alvorlig ut og kan du komme? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nattrangler
Ofte at katter som er stresset eller har smerter maler.
|
|
|
#18 |
|
Opp og ned
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Jeg kommer meg uansett ingen vei nå i natten og alene med tre små barn. Tar henne med opp i sengen og lar henne ligge ved siden av meg i natt. Også ringer jeg inn så fort det åpner i morgen.
|
|
|
#19 |
|
Nattrangler
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Nei da er det ikke så greit å få kommet seg av gårde.
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Huff, jeg hadde også tatt henne med til dyrlegen asap i morgen tidlig ja.
|
![]() |
|
|