|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?...og stygge, slemme meg synes det er godt å se at selv den rikeste og mektigste kan ha problemer med vekta. : penger er ikke alt: |
![]() |
![]() |
#43 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oprah 136 kg?Jeg har bare såvidt tittet på linken, men kan ikke fatte at hun kan være 136 kg på det bildet med rød kjole. Det nekter jeg å tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Pauset
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?Bare for å illustrere. Jeg var 86 kg på dette bildet (hadde gått ned 6 og ville forevige Sist redigert av Joika : 04-11-08 kl 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?Jeg synes Oprah er nydelig på bildet, men tror godt hun kan veie såpass mye ja. HUn har nok korsett og er riktig stylet. Noen bærer kiloene sine utrolig godt. Som Joika og en til jeg kjenner.
![]() |
#48 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?
Tja, hun tar jo opp problemene sine i ganske mange av hennes programmer, og når hun er en så offentlig person blir det vel naturlig at man snakker om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Pauset
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?Det er jo ikke snakk om at 136kg = 136 kg, bare forskjellig fordelt utseendemessig. Det kan være kjempeforskjeller på kroppsammensetning og dermed er det også store forskjeller i hvor helseskadelig overvekten i seg selv er. Benbygning er faktisk bare 500gram til eller fra (tung/lett), men muskler/fett har en vektforskjell som er enorm. Mye muskler er ikke helsefarlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Pauset
|
Kanskje det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
I farta!!
|
Lagra dette fra ein stad ein gong. Syns ikkje forskjellen er så innmari stor.
![]() |
#52 |
Mother of Dragons
|
Jeg har ingen direkte linker, finner kun tallene nevnt i artikler, altså ikke hvor de blir regnet ut i utgangspunktet. Men det ser ut til at skjelettmuskel fra pattedyr veier 1.06 g/ml og fett veier 0.9 g/ml, dvs si at muskel har en spesifikk vekt på omtrent 18% mer enn fett.
![]() |
#53 |
rakkarpus
|
Men dette er jo det så offentlige kjente personer må ta med når de søker det offentlige rom. Vanskelig å få gjort noe med den industrien. Dessuten tror jeg ærlig talt ikke Pprah bryr seg så veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Pauset
|
Mente at en person med åpenlyse spiseproblemer vil neppe være likgyldig til at folk kommenterer egen vekt, og dermed kanskje det som er litt av kjernen til problemet. Dårlig selvfølelse kan være en ond sirkel som er vanskelig å snu og spising kan være en direkte "bivirkning". Sladder hjelper heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
rakkarpus
|
Joda, skjønner hva du mener. Men hun har jo vært veldig åpen om idealvekta hennes, hvor mye hun har veid på det meste osv, og kommentert i showene sine når hun har gått opp osv. Men joda, det er jo grafsing i privatlivet hennes. Men spørs liksom litt hvem som begynte tenker jeg.. Hun har vel laget et tema om det selv, og så blir det et tema i sladderpressen pga det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Princess Skids and Scars
|
Schmart.. Sladderpressen hadde sikkert ikke nevnt det med et ord om hun ikke tok det opp selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oprah 136 kg?Jeg synes hun ser flott ut og bærer sine kg fantastisk godt, urettferdig |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?Jeg tror nok vekten stemmer. Jeg kjenner ei som er nokså på samme høyde, og som har nesten samme vekt, men med kiloene litt annerledes fordelt. De er hvertfall ikke veldig ulike, så vidt jeg kan se.
![]() |
![]() |
|
|