|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenI barnehagen hvor jeg jobber har de et par "smokketrær" på avdelingen. Antakelig er trærne ment for å oppbevare smykker på, men på disse er hver gren merket med barnas navn, og så er smokken hengt opp på hver enkelt sin gren.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagen
|
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenHva er reglene for smokkebruk rundtforbi, forresten? Jeg er litt overrasket over at så mange har dem på avdelingen. Blir ikke det mye syting og smokkemas?
|
|
|
#25 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenDe har hatt forskjellige løsninger, i barnets hylle i gangen eller i IKEA plastglass merket med navn på stellerommet bla.
|
|
|
#26 |
|
--
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren
|
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenI barnehagen til lillesøster har de smokkene i sine egne hyller. Mi jente bruker ikke smokk i barnehagen, men de andre har dem når de kommer og når de skal sove.
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenI en plastkopp med navn på, på ungens hylle, hadde de det hos oss. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenDe ligger i skapet på hver avdeling, i hver sin navnede plastkopp.
|
|
|
#30 |
|
er her
|
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenI samme bollen, hva i alledager er det slags merkelig påfunn.
|
|
|
|
#31 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenI hylla
|
|
|
#32 |
|
ctrl+z
|
Det lurer jeg litt på også. I barnehagen der LilleSola skal begynne "ser de helst" at barna ikke bruker smokk på dagtid. Jeg har vel uavhengig av det tenkt at jeg vil venne henne til å kun ha den når hun skal sove, jeg ser for meg at hun som nesten minst på avdelingen vil bli fratatt smokken endel ganger de første månedene. Jeg blir kvalm av tanken på at andre barn skal sutte på samme dingsen.
|
|
|
#33 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenSmokken henger fast på "dyret", denne ligger i sekken og tas kun fram når det er tid for å sove. Fungerer utmerket.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenPå barnet si hylle i gangen.
|
|
|
#36 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Smokken brukes ved soving. Hun sover ute i vogna, når hun er ferdig med å sove tar de inn voksiposen og andre soveting og legger på eget sted. Smokken havner da på hylla i garderoben.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
På Podens avdeling var det kun smokk ved soving. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Unik
|
Sv: Oppbevaring av smokker i barnehagenDer som ungane gjekk låg smokken i hylla deira. Den skulle igrunn berre bli brukt når ungane skulle sove, men eg såg unger som leita fram smokker både her og der til andre tidspunkt.
|
![]() |
|
|