|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentDette er stort, og en merkedag for USA og verden. Gratulerer med dagen!
|
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Obama blir USAs neste president
|
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Obama blir USAs neste presidentUtrolig flott, her gråt jeg også når nyheten ble overbragt eldstemann til frokost! (Han er vant til at mamma feller en tåre og ti i tide og utide, så tror omtrent ikke han registrerer akkurat det...) Vi har fulgt ivrig med i valgprosessen, og prøvd å forklare litt til han, og han "heiet" på Obama.
|
|
|
#44 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#45 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
|
|
|
#46 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentTrivelig! Hipp hipp hurra! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Obama blir USAs neste presidentDet mest spennende er valgdeltagelsen synes jeg, DET gir meg håp for kontinentet. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Obama blir USAs neste presidentEg er rørt og tårevåt. Dette var verkeleg stort! Eg håper berre at han klarer å halde ei såpass sosialdemokratisk linje at han får bygt ut den offentlege velferda noko. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Administrator
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentThe Onion om saken: "Black Man Given Nation's Worst Job". |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#53 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Han er en hyggelig mann, med et vinnende vesen, det skal han ha. :har hilst på: Vet fint lite om politikken hans. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
flisespikker
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentDet er en historisk dag, og det flott å få oppleve noe sånt. ("Oh my holy fucking God. In my lifetime, guys. OH MY GOD. IN MY FUCKING LIFETIME." skrev en amerikansk nettbekjent i bloggen sin for noen timer siden.
|
|
|
#56 |
|
Live and let live
|
|
|
|
#57 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Obama blir USAs neste presidentSakset fra bt.no:
... og når jeg leser sånn som dette så forstår jeg at jeg som ung (relativt, i alle fall..) hvit nordmann faktisk ikke helt klarer å begripe hvor stort dette EGENTLIG er. (Og så gråter jeg litt igjen, og er veldig fornøyd med å ha hjemmekontor i dag!)
|
|
|
#60 |
|
Ekvilist
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentDette er en stor dag.
|
![]() |
|
|