Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vogn har størst bag? Emmaljunga?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-08, 15:09   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken vogn har størst bag? Emmaljunga?

Lurer litt på om bagen på OTHen vår blir for liten i løpet av vinteren og lurer derfor på hvilken vogn som har størst bag. Har hørt at Emaljunga har størst bag, men har selv bare erfaring med kombivogner og der er jo bagen like liten som OTH bagen.

Noen som har innspill?

Gammel 06-11-08, 15:10   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vogn har størst bag? Emaljunga?

Ja, jeg gikk bare over til sportsvogndelen når bagen var for liten.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 15:12   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bag'en på Emmaljunga Edge Duo er hvertfall stor. Poden brukte den til han var 9-10 måneder.

Bag'en til Bugaboo er også veldig stor.

Gammel 06-11-08, 15:16   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vogn har størst bag? Emmaljunga?

Jeg hadde Emmaljunga-duovogn i begynnelsen, og bagen der er helt enorm. Knerten er 7,5 måneder nå og passer i den enda, og han er ikke akkurat liten av vekst, tvert imot. Han sitter i sportsvogn, men han sover i bagen når vi er hos svigers. Det var Emmaljunga Duo Sport jeg hadde.

Gammel 06-11-08, 15:22   #5
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ja, jeg gikk bare over til sportsvogndelen når bagen var for liten.

Ja, har tenkt på det også. Men jeg er ikke helt komfortabel med å ha henner fra meg riktig ennå. Tror nok ikke hun vokser ut av bagen før jul altså, men fortsetter hun sånn som nå... vel, da vet jeg ikke helt hvor lenge vi kan bruke OTH bagen.

Gammel 06-11-08, 15:23   #6
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bag'en på Emmaljunga Edge Duo er hvertfall stor. Poden brukte den til han var 9-10 måneder.

Bag'en til Bugaboo er også veldig stor.

Jo, men Bugaboo bagen kan vel bare brukes opp til 9 kg?

Gammel 06-11-08, 15:26   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Odder har stor bag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 16:19   #8
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Standard

Emmaljunga har en stor og deilig bag, god plass til både pose og barn!! Jeg hadde quinny til snuppa og det var jo bare en vits. Nå har jeg Emmaljunga og der har gullgutten det kjempegodt! Regner med at jeg fint kan bruke bagen gjennom hele vinteren.

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:12   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken vogn har størst bag? Emaljunga?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jo, men Bugaboo bagen kan vel bare brukes opp til 9 kg?

Hvor har du det fra?
Aldri hørt om det før. Vi har brukt den utover 9 kg.
(Det eneste jeg har lest noe sted er at den passer til omtrent 6 mnd., men da tolket som i fordi barnet da begynner å bli for langt eller ikke har lyst til å ligge lenger.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:15   #10
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

TFK har veldig stor bag mener jeg.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:16   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TFK er faktisk nesten like stor som emmaljunga - men simo har vel litt større bag...tror jeg..

Gammel 06-11-08, 18:20   #12
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Odder har stor bag.

Simo duovogner har vel ganske stor bag, ikke noe mindre enn Emmaljunga sine vil jeg tro. Men ikke noe slår Oddervognene, men det er vel ikke duovogn...?

Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:42   #13
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Er du vognløs tror jeg du kan låne vår gjennom vinteren. Sverre bruker jo omtrent aldri vogn likevel. Vi har en Emaljunga duo edge. Bagen er stor og god.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:54   #14
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Er du vognløs tror jeg du kan låne vår gjennom vinteren. Sverre bruker jo omtrent aldri vogn likevel. Vi har en Emaljunga duo edge. Bagen er stor og god.

Heisann! Fått fiksa internett i nyhuset nå?

Takker for tilbudet. Vi er ikke vognløs ennå, jeg liker bare å være litt i forkant. Så da kan vi jo komme tilbake til det om jeg plutselig står med for liten bag og ingen vogn i sikte. Tenker ikke dere selger den nå...

Gammel 06-11-08, 18:59   #15
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Vi har en Emaljunga duo edge. Bagen er stor og god.

Signerer! Plass til både ungen og Voksipose fram til de er 9-10 mnd!

Gammel 06-11-08, 19:00   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde Basson Roma til Hannah, og den bagen var iallefall STOR!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 19:03   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Heisann! Fått fiksa internett i nyhuset nå?

Takker for tilbudet. Vi er ikke vognløs ennå, jeg liker bare å være litt i forkant. Så da kan vi jo komme tilbake til det om jeg plutselig står med for liten bag og ingen vogn i sikte. Tenker ikke dere selger den nå...

Sitter på jobb og moter meg opp til å gjøre ferdig ukeplan og konferansereferater. Ikke noe nett hjemme ennå.

Si fra hvis det blir aktuelt med vogna da.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 20:57   #18
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Vi har Simo duovogn. Er veldig fornøyd med den - romslig og god plass. Har en venninne som har Emmaljunga, og den er nok tilsvarende som vår Simo.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 00:44   #19
Left
Passiv

Standard

Basson også har stor bag ja. Vet de som har brukt den til ungen var nærmere året.

Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:17   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

TFK har en bag på 85cm mener jeg. Gleder meg til å kunne kjøpe den til nestemann. Har ikke hørt om noen som har måtte sluttet å bruke den bagen før de følte seg ferdig med bag.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.