|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barn i bil - hva ville du gjort?Ved levering i barnehagen i dag så jeg noe som sjokkerte meg så til de grader. En pappa rygget sin store amerikanske varebil inn på parkeringsplassen ved siden av meg. Så gikk han foran og rundt bilen og løsnet sine 2 ! barn som satt fastspent sammen i passasjersetet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn i bil - hva ville du gjort?Jeg håper virkelig ikke han har kjørt mange meter sånn som det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Barn i bil - hva ville du gjort?Ta det opp med Pappan dersom du ser det en gang til,
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Barn i bil - hva ville du gjort?Da vi bodde i Finnmark opplevde vi at det er en annen kultur for sikring av barn i bil der enn andre steder i landet. Jeg bestemte meg til slutt for å ta kontakt med politiet for å be dem om å ha kontroll ved barnehagen, men ombestemte meg fort da jeg så at lensmannen var en av dem som lot fireåringen sitte i forsetet uten sikring. |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Barn i bil - hva ville du gjort?Jeg er itt usikker på om jeg ville latt det ligge til jeg evnt. så mannen gjøre det en gang til. Eller om jeg ville tatt det opp med en gang.
![]() |
|
|