|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hva slags mat skulle du ønske barna fikk på skolen/ på SFO?Vi er ganske fornøyde med mattilbudet som det er. Varmmat 2 ganger i uka, brødmat 2 x, og suppe/korn annenhver uke onsdager. Mitt inntrykk (både som sfo-ansatt og sfo-mor) er at barna spiser mer når det er variasjon mellom brødmat og varmmat. Brød blir de fort nok lei av ja, selv om det er variert pålegg og mye frukt og grønt!
|
|
|
#42 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags mat skulle du ønske barna fikk på skolen/ på SFO?Jeg hadde ønsket likt opplegg som i Svergie.
|
|
|
#43 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva slags mat skulle du ønske barna fikk på skolen/ på SFO?Ja, det må jeg presisere: Det må selvsagt være lov å ta så mye pålegg man vil, og skivene må være grove, saftige og tynne.
|
|
|
#44 |
|
saftig
|
Sv: Hva slags mat skulle du ønske barna fikk på skolen/ på SFO?
Ja, da nærmer vi oss.
|
|
|
#45 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Hva slags mat skulle du ønske barna fikk på skolen/ på SFO?frukt og varmmat m/ salat til. |
|
|
|
![]() |
|
|