Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Farsdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 19:47   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Kan man late som farsdagen ikke eksisterer? Bare overse liksom?

Her er policyen at gubben faktisk ikke er MIN far - Han får velge middag, får nybakt brød til frokost og kanskje dessert eller noe sånn...

Når gutta blir så store at de vil gjøre stas på pappa'n sin skal jeg hjelpe til med både kortlaging og frokost-på-senga eller hva som helst...

Handelstandens farsdag orker jeg ikke å bli med på...*sær, vanskelig og veldig uromantisk*

- Jeg forventer heller ikke traktement på morsdagen altså - bare så det er sagt.

Emneord
farsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.