Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har 997 poeng i rykte ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 16:13   #121
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har 997 poeng i rykte...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eller å faktisk være morsom.

Faktisk?

Innholdsrike innlegg gir mer status enn morsomheter. Er ganske sikker på det..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:15   #122
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Faktisk?

Innholdsrike innlegg gir mer status enn morsomheter. Er ganske sikker på det..

Avkreftes.

Gammel 08-11-08, 16:16   #123
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Avkreftes.

Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:17   #124
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avkreftes.

...sa datapunktet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:17   #125
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært morsom én gang, og da hagla det med prikker. :wannabe-datapunkt:

Gammel 08-11-08, 16:17   #126
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:19   #127
Kneazle
Passiv

Standard

I kranglehumør, annemede?

Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:33   #128
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avkreftes.

Hm..

Gammel 08-11-08, 16:42   #129
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Joika outer prikkene jeg ga henne.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:54   #130
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle mine innkomne grønne etterfølges av "knegg" eller "humre" eller "fnise". Ingen har noensinne beskyldt meg for å komme med velformulerte, gjennomtenkte, kunnskapsrike og/eller intelligente innlegg.

(Ett viktig unntak: mødre og fedre er veldig svake for positiv tilbakemelding vedrørende avkommet deres. )

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 15:38   #131
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det beste er nok å produsere velformulerte innlegg med FP-PK innhold. Du bør også være den første som ytrer deg, så det gjelder å være på hugget.

La meg nå se:
Velformulerte: Det har jeg sjelden tid til, but I try!
PK: Er jeg med i en PK debatt, hagler det med røde prikker.
Første som ytrer meg: Kommer sjelden inn i en debatt før minst 42 andre har sagt det meste som er å si.

(Ser nå at her må det some serious work til for at jeg skal komme meg opp på "ryktebørsen". Gjør tydeligvis alt feil.)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eller å faktisk være morsom.

Sier du at jeg ikke er morsom?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:05   #132
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det var jammen på tide Joika. Angret du på veien at du fikk deg ny brukerprofil?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:29   #133
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Det var jammen på tide Joika. Angret du på veien at du fikk deg ny brukerprofil?

Nei, for det var ikke et alternativ å la være.

Gammel 14-11-08, 16:33   #134
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

"bare" 260 innlegg igjenn, kansje jeg klarer det før jul. :fortsatt fornermet over at skravling ikke teller:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 21:06   #135
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ca halvveis. Jaja, det kommer når det kommer. *venter i spenning på det sagnomsuste M2*

Gammel 14-11-08, 21:08   #136
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har 997 poeng i rykte ...

Pfft. Det forjettede land er bare et rykte.

Gammel 14-11-08, 21:09   #137
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ca halvveis. Jaja, det kommer når det kommer. *venter i spenning på det sagnomsuste M2*

JEg også, jeg tror det kommer til å ta tid

Gammel 14-11-08, 21:11   #138
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Pfft. Det forjettede land er bare et rykte.

Du er bare ute etter å gjøre folk enda mer nysgjerrige jo.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

JEg også, jeg tror det kommer til å ta tid

Ja, men men, vi får med oss mye artig mens vi venter.

Gammel 14-11-08, 21:15   #139
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja, men men, vi får med oss mye artig mens vi venter.

Vi får håpe det ja

Gammel 14-11-08, 21:16   #140
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Heldiggris!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.