|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Den store reisen på NRKJeg må si jeg stusser litt over deltagernes motvillighet til å "integrere" seg så mye som mulig. At de gidder bruke så mye energi på å insistere på å gå i egne klær feks, når det antagelig ville kostet mye mindre pes å bare henge med og delta så langt det lar seg gjøre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store reisen på NRKVi (familien Bella) er helt enig med deg. Blir flau på noens vegne, spesielt 2 stk. i Namibia. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Den store reisen på NRKJeg reagerer også på det. Er man med på noe sånt, så er man, liksom. |
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Den store reisen på NRKLeser nå at de ikke visste hva og hvor de skulle når de meldte seg på. Bare at de skulle ut å reise og at det var et eksperiment. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Den store reisen på NRKSærlig skjønte jeg ikke hvorfor det hode"plagget" var så vanskelig å si ja til? Var det noe spesielt ekkelt som jeg ikke fikk med meg? |
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den store reisen på NRKDe trøndertøttene som konstant sitter og sier "næææi, æ e nårsk, du e himba, æ villj itj" gjør meg faktisk litt ille berørt - med tanke på at jeg selv er trønder.
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Sv: Den store reisen på NRK
Det lurer jeg på også. Var de laget av bæsj eller? Kubæsj? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store reisen på NRKJeg hadde gladelig kledd av meg det meste, men tror jeg hadde bedt pent om å få beholde bhen på.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Jeg kan se at det kanskje kan virke skittent i forhold til hva vi er vant til. Damene der vasker seg visstnok ikke, de bare smører seg inn i diverse greier.. Men uansett. Man dør nok ikke og det å nekte er bare så uforskammet.. de er utrolig heldige som har fått lov til å være der. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den store reisen på NRKJeg er helt enig. Samtidig er det tv, vi vet ikke hva som er klippet, vi vet lite om stemningen, vi vet lite om oversettelsen, og vi vet ikke en skit om hvordan disse stammene lever når kameraet ikke er det. Ref f.eks at disse i Ecuador visstnok ikke normalt går nakne (lenger?), men de gjør det fordi det blir bedre tv. Ergo er ikke konseptet stuerent i seg selv. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Viser tenner
|
Sv: Den store reisen på NRKJeg skjønner veldig godt at de ikke vil gå nakne/bar overkropp, men ellers hadde jeg vel ikke hatt problemer med hodeplagg osv. Hadde ikke tv-teamet vært tilstede hadde kanskje grensene i forhold til nakenhet vært noe forskjøvet? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Hengepupper er ingen hindring der som du så .. Jeg hadde kasta alt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Den store reisen på NRKJeg ble forresten ille til mote over behandlingen grisene fikk der de lå bastet og bundet. |
|
|
|
#16 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, men tørket kubæsj kan da ikke være det verste å ha oppå håret??
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den store reisen på NRKJa, huff...Stakkars grisene. Jeg forstår godt at mennene i ecuador ikke knyter opp tissen og sånn altså.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Hvor står dette? Tror du NRK har fått en hel stamme til å gå naken fordi det lager bra tv? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nå også i farger
Jepp. DET er noe jeg har problemer med å se også ... Grotesk. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Det var mye oppstyr rundt dette etter de første episodene. Leste det i flere aviser. Skal se om jeg finner det. |
|
|
|
![]() |
|
|