|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Har ingenting blandt tøyet. Ullen oppbevares i elfakurver i skyvdørsgarderobe..
|
|
|
#62 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Veldig fornøyd med Janus ullklær , spesielt krinkelull plaggene! |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Har heller aldri hatt problemer med Janus sin ull - vi har bare Janus ull. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Skuffet over Janus-ull ...
Er fornøyd med krinkel og regnbue jeg åsså
|
|
|
#65 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Samme her. Regnbueull og litt tykkere prinseull i ullfrotté har vært topp, men den tynneste undertøysulla har blitt hullete.
|
|
|
#66 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Mellomsøster har BODD i sine prinsesseull-greier, og det finnes ikke slitt. Det blir litt misfarget med tiden, siden det stort sett vasket bare med Milo på 30 grader.
|
|
|
#67 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Jeg er skikkelig misfornøyd med Tom og Trine-produktene og har god erfaring med Janus.
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat samme erfaring her!
|
|
|
#69 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Dagens reklame:
|
|
|
|
#70 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Vi har mye Janus, og har erfart at årets Janusbodyer er fulle av hull! Er skikkelig misfornøyd. Tror jeg skal levere det inn, jeg også. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Jeg har også mye dårligere erfaring med T&T enn Janus, men Sneipen klarer å slite hull på hva som helst på knærne. Bomullsbukser også.
|
|
|
#72 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Joha har også bra kvalitet på produktene sine. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
heimføing
|
Pip har tre trøyer i prinsesseull som ho har brukt i hele fjor, og de er like fine enda - bare litt kort i armene. Vasker ikke med Milo, men ullprogram og minimalt med Omo (kanskje bare en halv teskje pulver). |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Hmmm... har ikke sett slike på veslas rom, og det jeg sendte i retur var hull som kom i vask, men disse billene ligner på noen jeg har funnet i vinduskarmen iblant.
|
|
|
|
#75 |
|
intro
|
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Nå vil jeg også være med i hylekoret. Etter to vask med Milo sensitiv (som alle andre ullklær inkl. Janus-bodyer hus har tålt utmerket) er det to små hull nede på ryggen på Lillebrors Janus-body.
|
|
|
|
#76 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Jenta fikk en Fru Lyng ullstilongs til bursdagen sin. Hun har brukt den to ganger, og den har raknet overalt!! Irriterende. Og vi bor i Trondheim og har ikke FruLyng her (tror jeg). Fikk den av ei venninne som bor i Oslo.
|
|
|
#78 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Har vært veldig fornøyd med janus før, men nå ser jeg huller overalt. Spesielt i storsøsters rosa ullundertøy; både gensere og stilongsene har hull overalt. Samt lillebrors ullbody. Har de endret noe i produksjonen - dette har jeg aldri opplevd før (storesøster er snart 5 og alltid brukt janus...)? Vasker på 40 grader og med litt vaskepulver, men det har jeg alltid gjort uten at det har skjedd skader før. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Skuffet over Janus-ull ...Det er bare det rosa ullundertøyet til storesøster som er ødelagt samt det lyeblå til lillebror. Det er vel samme serie så vidt jeg vet |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Har bakt søte kaker
|
Uæææ! Majorstu-billen!
|