Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sto 3 timer i kø på parkeringshus i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 14:16   #41
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sto 3 timer i kø på parkeringshus i dag

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg lurer nå fortsatt på hva dere skal på storsenteret på en lørdag kl 14 når det er stille der både kl 10, 11, 16 og 17.

Det er ikke alltid det passer å dra tidlig.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 14:25   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker jeg stod KUN en time i kø der, men da hadde jeg med meg en gråtende baby....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 15:03   #43
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Det er ikke senteret eller parkeringshuset i seg selv det er noe galt med, det er veiene rundt. Ikke dimensjonert for den trafikkmengden i det hele tatt.

Det er en grunn til at vi droppet Blåkolltunellen i går og tok en annen vei. Vi orket ikke køen rundt senteret. Jeg har også stått flere timer i kø på Strømmen storsenter. Det kommer ikke til å skje flere ganger.

Gammel 09-11-08, 15:07   #44
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Det er ikke senteret eller parkeringshuset i seg selv det er noe galt med, det er veiene rundt. Ikke dimensjonert for den trafikkmengden i det hele tatt.

Det er sant.

Gammel 09-11-08, 17:15   #45
astridah
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
astridah har et hav av muligheter foran seg
Standard

astridah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:16   #46
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er en grunn til at vi droppet Blåkolltunellen i går og tok en annen vei. Vi orket ikke køen rundt senteret. Jeg har også stått flere timer i kø på Strømmen storsenter. Det kommer ikke til å skje flere ganger.

Nei det nytter ikke å kjøre hjemmover en lørdag og ta Blåkolltunellen, har stått lenge i kø der for å komme meg hjem. Vi tar en annen vei vi og.

Gammel 09-11-08, 19:26   #47
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vekterene som prøver å dirigere trafikken ut av p-huset burde hatt juling - de ødelegger hele rytmen. Ellers er senter m/pol bannlyst i de siste timene til polets åpningstid på lørdager

Gammel 09-11-08, 19:30   #48
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Disse vekterne må også begynne å gå lengst inn i etg. for det var der jeg sto bom fast. Fikk som sagt kjørt et par meter i løpet av 2 timer. Folk pressa seg igjennom. Folk som nettopp hadde kommet for å hente bilene sine skulle på død og liv ut først. De tenker ikke at andre har stått der i et par timer før dem.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 19:34   #49
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sto 3 timer i kø på parkeringshus i dag.

Ja jeg regnet med at det var der...har sittet i kø der en lørdag jeg også...
Drar aldri mer dit en helg

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Dette var Strømmen Storsenter.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 19:45   #50
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glad jeg ikke bor på Østlandet!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 20:44   #51
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Seriøst? Det må jo ha vært en gunn til det? Bil med motorstopp feks?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 21:06   #52
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sto 3 timer i kø på parkeringshus i dag.

Jeg sto tidlig opp men hadde ikke tenkt å dra på senter så tidlig. Kanskje jeg skal gjøre det neste gang.

Dra heller på Metro. Har blitt så fint og så er det ikke så mange som har oppdaget det enda ---> mye mindre folk.

Strømmen Storsenter frem mot jul er rett og slett håpløst, i allefall lørdager.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 21:08   #53
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

3 timer - jeg blir kvalm og svett ved tanken!

Gammel 09-11-08, 22:15   #54
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Alt for mange biler på alt for liten plass. Enkelt og greit. Og at det tar tid å komme inn/ut av rundkjøringen utenfor parkeringshuset på grunn av for liten veikapasitet. Inni parkeringshuset blir det et svare kaos fordi folk står i kø for å komme ut, men også i kø for å (ikke) finne parkeringsplass. Den gangen jeg sto i kø i veldig lang tid var jeg så dum å parkere i 5.etg. Da tar det *litt* ekstra tid å komme ut igjen. Jeg fikk faktisk litt hetta jeg, følte at jeg måtte på do og sånt. Alene i bilen. Ikke kult.

Gammel 09-11-08, 23:27   #55
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Nei, dette skjer oppunder jul. Jeg drar et annet sted om jeg ikke får plass i 1.etg, helst like ved utgangen. Hadde fått panikk om jeg ble stuck i en sånn kø. Særlig med barn i bilen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 23:42   #56
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er det verste jeg har vært med på når det gjelder sånt. Var en rask tur på storsenteret i nærheten i ettermiddag. Det skulle jeg vist aldri ha gjort. Sto 3 timer i kø før jeg kom ut av samme etg. Og det tok hele 2 timer bare for å få kjørt et par meter.

Hvaaa? Noe sånt har jeg aldri vært borti. Men så har jeg aldri vært på Strømmen Storsenter heller.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Glad jeg ikke bor på Østlandet!

Hvordan kom du frem til den konklusjonen? Fordi det er kaos på Strømmen Storsenter?

Gammel 09-11-08, 23:45   #57
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvordan kom du frem til den konklusjonen? Fordi det er kaos på Strømmen Storsenter?

Jeg må innrømme at jeg ikke akkurat synes det er noe stort tap å slippe Strømmen storsenter på lørdagene og søndagene i julestria uansett.

Gammel 09-11-08, 23:46   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Safran: Det bor vel betydelig mer mennesker, ergo flere biler, på østlandet enn i resten av Norge? Jeg vet at øst (og kanskje sørlandet) sliter mer med køer enn vi gjør her i Trøndelag ja. Nå mente jeg selvsagt ikke at køer er hovedgrunnen til at jeg ikke bor øst i dette landet da. Det var mer rettet på køene.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.