Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ai, ai, ai. Kosthold i ny bhg. Hjelp meg

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 23:32   #7
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ai, ai, ai. Kosthold i ny bhg. Hjelp meg

Kosthold i barnehagen er faktisk en kjempeutfordring. På alle måter, både i forhold til personale, barn, økonomi, foreldres ønsker osv.

Vi serverer grovt brød med tilbud om smør, makrell i tomat, leverpostei (som er en favoritt) salami, servelat, hvit ost, brun ost, prim fra Litago som visstnok inneholder mindre sukker, skinkeost, baconost. Vi har "aldri" syltetøy. Nesten aldri. Jeg har servert syltetøy en gang, det kom en feilbestilling. Mange av barna ville faktisk ikke ha. Nå skal vi bort med salami og servelat og primen og gommen for de som har det. Inn med skinkepålegg i stedet. Barn spiser heller ikke alt. Det er virkelig en utfordring. Og, personalet har nettopp vært på kurs, og fått beskjed om at knekkebrød skal vi ikke servere til barna. Heller ikke prim, brunost, salami eller servelat. Og ikke rødbeter på leverposteien.

Jeg syns godt du kan ta det opp med barnehagen. Hvorfor skulle du ikke det? Det gjelder ditt barn.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.