|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() God kasserolle for koking av f.eks melkNoen som har noen tips her? Har foreløpig mest Ikea kjeler, men syns det brenner seg så veldig fast. Skulle gjerne hatt tips til en god tykkbunnet kjele som passer bra på induksjon.
![]() |
#2 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God kasserolle for koking av f.eks melkAluminiumsgryte fra Høyang er god. Tykk og god bunn
![]() |
#3 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God kasserolle for koking av f.eks melkMen den fungerer kanskje ikke på induksjonstopp.
![]() |
#4 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God kasserolle for koking av f.eks melkTakk for svar, men nei.. jeg tror nok ikke aluminium går på induksjon.... Dessverre.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: God kasserolle for koking av f.eks melkHøyang Polaris sin All steel serie har i hvert fall god og tykk bunn, det er det du i hovedsak trenger når du skal koke melk etc. IKEA sine gryter har jo så utrolig tynn bunn, de egner seg stort sett bare til ting som skal koke i vann.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: God kasserolle for koking av f.eks melkIkeas gryter med slipp-belegg fungerer fint til havregrøten vi koker hver morgen.
![]() |
#7 |
rakkarpus
|
![]() Sv: God kasserolle for koking av f.eks melk
Men de har vel en sånn stålbunn nederst? Sånn at de funker på induksjon? Har sett disse som funker på induksjon jeg mener jeg å huske. Hadde de før og de er gode ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|