Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oreo Decadence Truffle Bars

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-08, 11:50   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvor viktig er smaken av kaffelikør? Er det noen som har forsøkt å lage den uten/erstattet likøren med noe?

Jeg kommer til å kutte den ut og feks. bruke sterk kaffe i stedet. Jeg har aldri alkohol i huset og gidder aldri kjøpe inn likører, viner og sånt bare for å bruke i mat.

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Åhåhåhå, den så farlig god ut. Kan man kutte ut pekannøttene uten at det gjør så mye? Er gift med en nøtteallergiker ...

Jeg har sjelden nøtter i kaker, så det går nok helt fint. Har ikke prøvd denne enda, men jeg kommer nok til å kutte ut nøttene.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg søke opp oreo decadence og endte opp med DENNE kaka

Men det er tydeligvis ikke denne det er snakk om...Denne fikk jeg lyst på, nemlig...

Det er ikke den nei, det er den jeg la ut link til over her. Men den så definitivt bedre ut enn bildet ditt, for det ligner jo på en slags nachos.

Gammel 20-10-08, 11:54   #62
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er ikke den nei, det er den jeg la ut link til over her. Men den så definitivt bedre ut enn bildet ditt, for det ligner jo på en slags nachos.

Jeg synes den høres himmelsk ut jeg....

Jeg er jo oreo-frelst sånn generelt sett, så alt ser godt ut slik jeg ser det...

Gammel 20-10-08, 11:57   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den smaker sikkert himmelsk, jeg elsker også Oreos.

Gammel 11-11-08, 17:44   #64
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

noen som har laget den uten kaffelikør? Jeg skal lage nå, men kjøpte ikke kaffelikør (billigste flaske 189,- og den blir så fort ødelagt, dessuten drikker jeg ikk elikører.... )
Tenkte bruyke sterk kaffe isteden eller blir det helt feil?

Gammel 11-11-08, 18:03   #65
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

tinkadott, da, du må ikke dra opp sånne tråder! :Sender melding til mannen som skal innom tax free i morgen - trenger kaluah!:

Gammel 11-11-08, 18:19   #66
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

noen som har laget den uten kaffelikør? Jeg skal lage nå, men kjøpte ikke kaffelikør (billigste flaske 189,- og den blir så fort ødelagt, dessuten drikker jeg ikk elikører.... )
Tenkte bruyke sterk kaffe isteden eller blir det helt feil?

Hva - blir den fort ødelagt? Da vil det altså si at jeg er nødt til å lage uante mengder i full fart av min åpnede flaske. Herlig.

Men for å svare deg - jeg syns ikke det smakte særlig kaffelikør altså, så jeg tror du trygt kan droppe den.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 18:27   #67
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

takk for svar Jeg satser på kaffe. Hun på polet sa så ja, at den raskt ble ødelagt når den er åpnet (som annen likør). Hun brukte å anbefale kaffe og vodka/brennevin istedenfor kaffelikør når folk kom og skulle ha det...

Gammel 11-11-08, 18:37   #68
Skvetten
Passiv

Standard

tinkadott: jeg prøver febrilsk å unngå slike tråder! Takk og lov for at jeg ikke kan bake!
:drømmer meg til tinkadotts kjøkken og deilige kaker:

Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 19:28   #69
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Har også endelig fått prøvd denne, og den var himmelsk god.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 20:09   #70
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Har også endelig fått prøvd denne, og den var himmelsk god.

kaffe eller likør?

Gammel 11-11-08, 20:54   #71
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Likør, synes det gir en ekstra piff.

Gammel 11-11-08, 21:55   #72
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

ok. Laget med kaffe nå. Så får jeg prøve likør en gang det er snakk om å dra på fest etterpå

Gammel 12-11-08, 11:00   #73
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

ok. Laget med kaffe nå. Så får jeg prøve likør en gang det er snakk om å dra på fest etterpå

Det er jo ikke så mye du trenger. Jeg ville spurt venner eller familie om å få litt neste gang du planlegger å bake. Dumt å kjøpe en hel flaske av noe du ikke drikker. Jeg tok med likør til et par på jobben som skulle bake.

Gammel 12-11-08, 11:17   #74
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

så himmelsk ut!

Iset er jo FP sin kakemester, kanskje hun har testen den ut??

Det er vel ikke så lenge til hun lager den i alle fall

Gammel 13-11-08, 11:48   #75
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Måtte ta et test stykke i dag. Den var jammen god! Gleder meg til å servere til venner som kommer på besøk i kveld

Gammel 13-11-08, 12:03   #76
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det funket bra med bare kaffe?

Gammel 13-11-08, 12:15   #77
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

ja, men jeg vet ikke hvordan den blir med likør! Brukte sterk kaffe, men til juleutgaven må jeg spandere på meg likør tror jeg Så får jeg testet det også!

Gammel 15-11-08, 21:32   #78
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

ja, men jeg vet ikke hvordan den blir med likør! Brukte sterk kaffe, men til juleutgaven må jeg spandere på meg likør tror jeg Så får jeg testet det også!

Den kaka var bare sinnsykt god Vi får spleise på ei flaske så får vi bake noen kaner hver

Gammel 05-12-08, 14:09   #79
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og med at det er 5 ss likør i denne, kan man da egentlig servere den til gravide?

Og om man så ikke kan det: noe man kan tilsette i stedet for likør? (sirup?)

*planlagt kake og nylig fått beskjed om lykkelige omstendigheter hos besøket*

Gammel 05-12-08, 16:34   #80
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

jeg hadde kaffe oppi i stedenfor kaffelikør. Det gikk bra.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.