Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Julekjole til treåringen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-08, 22:15   #41
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekjole til treåringen?

Opprinnelig lagt inn av peachy, her.

Lille-Trille har nydelige julekjoler

http://www.lille-trille.com

Er ikke sikker på om jeg deler entusiasmen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 22:23   #42
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 11-11-08, 22:25   #43
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne var heller ikke noe særlig.

Gammel 11-11-08, 22:27   #44
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det var nydelige!
Men å bruke 700 kr på en kjole som mest sannsynlig blir brukt vel sjelden er litt uaktuelt her synes jeg..

Sånne kjoler syr jeg til datteren min, og de er superpraktiske til barnehagejenter. Hun har ofte hvit ullbody med blonder fra Janus og ullstrømpebukse under, og hun er da godt kledd under dressen.

Gammel 11-11-08, 22:30   #45
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Monsoon har noen aldeles nydelige kjoler.

Lillesøster har fått to adventskjoler (i lilla) og en rød kjole til julaften.

:leter etter bilder: Skal vi se ...

Denne i dyp lilla:

Åh dåne den var vakker!

Gammel 12-11-08, 13:10   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Sånne kjoler syr jeg til datteren min, og de er superpraktiske til barnehagejenter.

Åh, syr du barnekjoler for salg?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:47   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Sånne kjoler syr jeg til datteren min, og de er superpraktiske til barnehagejenter. Hun har ofte hvit ullbody med blonder fra Janus og ullstrømpebukse under, og hun er da godt kledd under dressen.

Men får du av skitten?
Min datter er sjelden ren når hun kommer hjem fra bhg. Enten er det leire, maling, tusj eller annet kliss. Og jeg har allerede "ødelagt" mange ullgensere på det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:30   #48
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Men får du av skitten?
Min datter er sjelden ren når hun kommer hjem fra bhg. Enten er det leire, maling, tusj eller annet kliss. Og jeg har allerede "ødelagt" mange ullgensere på det.

Her ofres det meste. Ullklær og annet skal jo brukes. I barnehagen spesielt. Jeg liker forresten at både klær, kjoler, skjørt og annet blir brukt ut. Finkjoler blir også barnehagekjoler etter hvert. Det er bare veldig spesielle ting som spares.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:42   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Her ofres det meste. Ullklær og annet skal jo brukes. I barnehagen spesielt. Jeg liker forresten at både klær, kjoler, skjørt og annet blir brukt ut. Finkjoler blir også barnehagekjoler etter hvert. Det er bare veldig spesielle ting som spares.

Jo, men jeg synes ikke en ullkjole full av malingsflekker er særlig pen. Nå har jeg begynt ha på en t-skjorte utapå ulltrøya (som er langermet). For da "sparer" jeg iallefall litt. Jeg sparer ikke ull videre jeg heller, men det brukes ofte fra september - april... så det skal jo se ok en stund.

Gammel 12-11-08, 19:53   #50
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jo, men jeg synes ikke en ullkjole full av malingsflekker er særlig pen. Nå har jeg begynt ha på en t-skjorte utapå ulltrøya (som er langermet). For da "sparer" jeg iallefall litt. Jeg sparer ikke ull videre jeg heller, men det brukes ofte fra september - april... så det skal jo se ok en stund.

Jeg lever etter regelen "la det være flott en stund, og så løent for resten", enn å gjemme det under andre ting så det stort sett bare er halvveis fint hele tiden.

:har aldri hatt trekk på bilseter heller:

Gammel 12-11-08, 22:54   #51
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh, syr du barnekjoler for salg?

Jeg har vel egentlig planer om å begynne med det.

Gammel 12-11-08, 22:56   #52
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Men får du av skitten?

Nei det er jo et godt spm. Det har gått ganske bra med mellomsøster, men det hadde nok gått dårligere om storebror hadde brukt ullkjoler .

Gammel 12-11-08, 23:01   #53
Kneazle
Passiv

Standard

Men får du av skitten?

Gallesåpe er tingen! Jeg gnir litt sånn på alle flekker før jeg hiver tøyet i maskinen. Funker på nesten alt.

Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 23:06   #54
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte dette i dag. Det blir sikkert bursdag/jul/juleavslutningsantrekk.

monsoon.jpg

monsoon2.jpg

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 19:04   #55
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg lever etter regelen "la det være flott en stund, og så løent for resten", enn å gjemme det under andre ting så det stort sett bare er halvveis fint hele tiden.

:har aldri hatt trekk på bilseter heller:

Men å kjøpe en fin ullkjole til 700 kr - som blir ødelagt i bhg er ikke helt akutelt for meg kjenner jeg. :niks.

Gammel 13-11-08, 19:35   #56
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Men å kjøpe en fin ullkjole til 700 kr - som blir ødelagt i bhg er ikke helt akutelt for meg kjenner jeg. :niks.

Kjole til 700 til datteren min er heller ikke aktuelt - ull eller ikke.
Det er jo en risiko med klær åkke som. De klarer fint å grise hjemme også, i selskap, og på bytur.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 19:41   #57
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Julekjoler må ikke være rød da..
Jeg er ikke typen som liker helt sånn "typiske" julekjoler i taft, tyll og fløyel.

Hannah hadde Katvig sin i ull i fjor. Lilla og svart. Nydelig.

Disse likte jeg litt:

Denne kjolen er fin også, jeg liker blått, dårlig bilde men. Fant den ikke på siden. Skal på party neste uke, så får se da!
Så kunne Peder hatt denne... :

Hvor får man kjøpt den røde kjolen? Den var bare helt nydelig

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 23:22   #58
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Den nydeligste, nydelige kjolen fra Monsoon gikk jo bare opp til 3 år :hyyl:

Men hun fikk en kjempesøt en fra Zara i steden, den får duge, så har hun hauger med skjørt og bluser, så vi skal nok klare oss!

Gammel 13-11-08, 23:59   #59
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Hvor får man kjøpt den røde kjolen? Den var bare helt nydelig

http://www.virrevapp.com/shop/catalo...acturers_id=35

Gammel 15-11-08, 10:51   #60
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Enig i det, men det er like aktuelt å kjøpe en kjole til 700 kroner og gjemme den under en diger T-skjorte.

Det er med andre ord uaktuelt å kjøpe en kjole til 700.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.