Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange røde har du på kontrollpanelet nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange røde prikker har du (fått) akkurat nå?
Ingen. har aldri hatt noen heller. Jeg er så grei eller ubetydelig at ingen rødprikker meg. 109 45,23%
Ingen akkurat nå, men har hatt. 110 45,64%
1. Min første. 4 1,66%
1. Har fått før. 10 4,15%
2 3 1,24%
3 4 1,66%
4 0 0%
5 0 0%
Mellom 5 og 10 0 0%
Mer enn 10 1 0,41%
Har bare røde. 0 0%
Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 17:11   #101
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Hvor mange røde har du på kontrollpanelet nå?

Har ingen røde her, men har fått inne på Nm.

Gammel 12-11-08, 17:15   #102
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ingen. Jeg fikk en rød prikk for mitt aller første innlegg. Siden har jeg vært så grei og ubetydelig at ingen har rødprikket meg.

Fortell!

Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:21   #103
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen.
Ikke har jeg fått noen heller, ikke her inne i alle fall.
Tror jeg.

Gammel 12-11-08, 17:34   #104
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Ingen. har aldri hatt noen heller. Jeg er så grei eller ubetydelig at ingen rødprikker meg.

Gammel 12-11-08, 17:38   #105
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare grønt, men har fått en rød en gang.

Gammel 12-11-08, 17:43   #106
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har fått to røde prikker tror jeg. En var fra Sitron som var frådende rasende og en fra en helt ny bruker på grunn av noe helt ordinært, at jeg ikke syntes en film eller noe var bra.

Nei, du vet. Egne meninger er straffbart!

Akkurat nå er det grønt og fint. Trur muligens det er innslag av blått. Lenge siden jeg så noen tyttebær, men de har da vært der de også.

Gammel 12-11-08, 18:01   #107
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen røde hos meg og har aldri hatt noen her - vet ikke om det er et godt tegn. Har dog fått et par røde hevnprikker på et annet forum.

Gammel 12-11-08, 18:14   #108
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rimelig bra skog her og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:15   #109
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grønnt og trivelig, har fått ett tyttebær i min tid her på fp

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:35   #110
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Grønt. Bare grønt. Men så har jeg ikke vært her inne når jeg har hatt pms heller.

Gammel 12-11-08, 18:37   #111
Frantzen
Passiv

Standard

Bare grønt. Alltid. :kjedelig:

Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:39   #112
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det bare grønt å se. Det har ikke vært mange røde her på FP i grunnen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:42   #113
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for grønt

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:45   #114
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en, den er temmelig ufortjent.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:50   #115
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en nå og det var hevnprikking

Har fått en velfortjent og andre som bare er fjas.

Gammel 12-11-08, 18:52   #116
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bare grønt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:52   #117
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dere redd røde prikker?
De er sku-humle altså.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:12   #118
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

du bare fortelle hva du skrev!

Hehe, innlegget burde ikke være vanskelig å søke seg frem til.

Jeg syntes reaksjonen var en smule overdreven. Heldigvis hadde jeg lurket her inne lenge nok til å ikke stikke av med halen mellom bena.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:17   #119
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant innlegget.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:19   #120
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Grønt og skjønt

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.