Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor handle julekort med plass til flere bilder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 08:21   #21
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor handle julekort med plass til flere bilder?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg valgte vanlige bilder hos japanphoto. Hadde først tenkt å bestille hos fotoknudsen men der var de en del dyrere.

Er helt vanlig fremkalling i str 13x18, og bilde er laget i photoshop.

Det var et fint kort!

Hvor får jeg tak i photoshop? Er det noe jeg kan laste ned, eller er det en programvare jeg må kjøpe?

Kanskje jeg kunne fått til noe selv, kanskje, muligens...

Gammel 07-11-08, 08:25   #22
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det er fult mulig å laste ned, men det er et programvare som egentlig koster en del.
Det er ikke vanskelig å lage men det krever at du har tatt i photoshop før.

Vist du kan bruke torrent ligger det en greit utgave her dette er elements utgaven som er havparten så stor som vanlig photoshop. Men jeg klarer meg fint fint med den. Jeg har den originalt i en 3år gammel utgave og bruker den forsatt.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 08:28   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

www.nfoto.no

Jeg bestilte nå i kveld, med tre bilder. Luksuskort. 7.50,- pr. kort, tror jeg det var.

Jeg bestilte også der i går. Både julekort og kalendere! Kjempefine!!

Gammel 08-11-08, 23:36   #24
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

www.nfoto.no

Jeg bestilte nå i kveld, med tre bilder. Luksuskort. 7.50,- pr. kort, tror jeg det var.

Finner ingen ferdige maler med plass til tre bilder? Laget du det selv? Skulle gjerne hatt en fin mal til flere bilder og bare puttet inn bilder i uten noe mere styr.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:38   #25
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

På Vistaprint.no har de maler hvor du kan putte inn 1-6 bilder.
Godt utvalg, og noen er med sølvfolie.

Gammel 08-11-08, 23:39   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Finner ingen ferdige maler med plass til tre bilder? Laget du det selv? Skulle gjerne hatt en fin mal til flere bilder og bare puttet inn bilder i uten noe mere styr.

Under julekort kan du velge Lag ditt eget kort. (Helt til venstre.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:39   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg har også bestilt på nfoto. Kjøpte ikke luksuskort,men vanlige avlange julekort. Ble 345,-for 45 kort + korrigering. Tre separate bilder.

Jeg fikk det ikke til! :sutre:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:39   #28
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Velg Julekort og bygg opp sjølv.

Så trekker du berre inn dei rammene du vil ha til dei forskjellige bileta.

Var det forståeligt ?

Gammel 08-11-08, 23:42   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Velg Julekort og bygg opp sjølv.

Så trekker du berre inn dei rammene du vil ha til dei forskjellige bileta.

Var det forståeligt ?

Mja... Jeg valgte å bygge opp selv og skjønte nada. Vel skal prøve igjen i morgen.

Jeg synes fotoknudsen er enkelt jeg. Men de har jo bare plass til ett bilde.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:44   #30
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg kan sikkert lage opp ein steg for steg forklaring, men då må det bli i morgon. No er eg på vei i seng.

Gammel 08-11-08, 23:44   #31
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell: Bruk litt tid, så får du det nok til. Velg bakgrunn først, deretter rammer og så putter du bilder inn i rammene. Alt kan forsyves, forstørres, forminskes og du kan skrive din egen tekst på bildet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:52   #32
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har vi fått våre kort fra www.optimalprint.no , og vi er veldig fornøyde. Vi valgte et design med ett stort bilde øverst, og tre små. De små ble litt små og kornete, så det er å anbefale å bruke portrett-nærbilder der. Kvaliteten på kortene var veldig bra, litt glatt kartong-aktig. Mer kort enn foto, for å si det sånn, og det likte jeg veldig godt!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 10:32   #33
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...

Sist redigert av rine : 13-11-08 kl 13:17.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 00:30   #34
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nå har vi fått våre kort fra www.optimalprint.no , og vi er veldig fornøyde. Vi valgte et design med ett stort bilde øverst, og tre små. De små ble litt små og kornete, så det er å anbefale å bruke portrett-nærbilder der. Kvaliteten på kortene var veldig bra, litt glatt kartong-aktig. Mer kort enn foto, for å si det sånn, og det likte jeg veldig godt!

Da har jeg også bestilt derfra, stort bilde øverst og 3 små under.
Morsomt å ha fra flere situasjoner gjennom året.
Håper kvaliteten blir bra, var ikke 100 % fornøyd med vistaprint ifjor, bildene ble ganske kornete, og det var mye dyrere også! Dette ble jo billig, kr 155 inkl frakt for 30 bilder. Gleder meg til å se dem ferdige!

Følger det konvolutter med, Kanina?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 00:34   #35
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forresten - her er også et sted man kan få laget flotte kort med flere bilder.
Kanskje vi velger dem neste år! Fant annonsen deres i Foreldre & Barn.

www.sponland.no

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 08:59   #36
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg valgte konvolutter i "kassa", tror jeg. Det var i alle fall et alternativ man måtte velge.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 20:23   #37
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

oj, akkurat dette jeg lette etter. Takk for mange gode tips :thumbs:

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:24   #38
Cecilia_Major
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Cecilia_Major har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei,

Jeg bestilte julekortene mine på optimalprint.no.
Der kunne man velge mellom maler hvor man kunne sette inn både 1, 2, 3 og 4 bilder.

Var enkelt bestille, prisen var bra og de leverte veldig raskt.

Så det kan jo være et godt alternativ! :-)

Hilsen,
Cecilia

Cecilia_Major er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:25   #39
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Standard

Jeg er superfornøyd med kortene vi bestilte fra nfoto. Hadde 4 bilder hvorav 3 var små. Topp kvalitet selv på de bittesmå bildene

Gammel 07-12-08, 23:26   #40
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Standard

Må legge til at de var veldig rimelige i tillegg. 7,50 pr kort

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.