|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svulster i øret hos katten minJa nå har han endelig kommet hjem. virket utsultet og har hatt mange turer til matskåla i kveld. veldig kosete som vanlig, og han maler, men han er veldig skvetten for lyder, det er jo noe han har vært vant til før og ikke reagert.
|
|
|
#62 |
|
Vaklende
|
Sv: Svulster i øret hos katten minStakkars lille Jesper, det er ikke lett med de små som ikke forstår hva som skjer. Han har nok vært litt forvirret og redd, og med litt vondt i tillegg er det ikke lett for en liten pus å skjønne at det går over og at han får komme hjem snart. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nattrangler
Sv: Svulster i øret hos katten minDet går bedre med han i dag, fikk litt smertestillende til han i dag, tror han hadde litt vondt i dag, så vi ringte for å få noe, og det er greit å ha det i hus.
|
|
|
#64 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svulster i øret hos katten minSå fint å høre at det går bedre med Jesper. Ser på bildene at det slett ikke er småtterier han har vært gjennom. Katter er heldigvis ganske tilpasningsdyktige og det er nok ikke lenge til han er den samme gamle igjen. Det øyet syns jeg ser ut som ei "blinkhinne" som ofte kommer i forbindelse med at katten er syk/har det vondt, og som gjerne forsvinner av seg selv etter en stund. Jeg kan selvsagt ta feil.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Svulster i øret hos katten minGodt at pusegutten er hjemme igjen |
|
|
|
#66 |
|
Nattrangler
Sv: Svulster i øret hos katten min
Ja det er mulig det er det. det ser ut som det ligger ei hinne over øyet nederst. Håper det blir bra igjen da. Men det er jo ikke sikkert det er ekkelt for han selv om vi synes det ser ekkelt ut.
|
|
|
#67 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Svulster i øret hos katten minStakkars lille Jesper. Jeg håper han kommer seg raskt etter operasjonen.
|
|
|
|
#68 |
|
Nattrangler
Sv: Svulster i øret hos katten minHan trengte nok litt smertestillende, for nå går han ikke for å være for seg selv lenger, nå er han like selskapssyk og kosete som han alltid har vært. Han ruller seg rundt da vi tar på han.
|
|
|
#69 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Svulster i øret hos katten minSå godt at det går bedre med Jesper og så lenge katten er et familiemedlem, så prøver man alt for å hjelpe den til å bli bedre. |
|
|
|
![]() |
|
|