|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Ringer nå? (etter annonse på Finn)Har hatt noen ting på finn.no jeg skulle gi bort, og det gikk kjapt å bli kvitt de. bla en trehjulssykkel. Nå nettopp (2340!) ringte en for å spørre om vi hadde gitt bort trehjulssykkelen... Ikke bare synes jeg det er uforskammet sent, men så presterer han å si at det var det dummeste jeg hadde gjort! De hadde lett etter en slik trehjulssykkel i 5-6 mnd (skjønner ikke at den var så spesiell, kjøpte den brukt for 200 kr for 8-9 år siden...) og hørtes nesten sint ut på meg. Er det bare jeg som reagerer? Ringte fra skjult nummer, men jeg "må" svare på slike samtaler, siden det står skjult nummer når gubben ringer fra Ecuador (og det er 6-7 timer tidsforskjell derfra, så han ringer ofte ganske sent).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Synes det var i seineste laget ja, og ikke minst var han frekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Jeg ville aldri ha funnet på å ringe ukjente så sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Jeg får meg ikke til å ringe folk etter halv ti på kvelden, og vil helst ikke bli oppringt selv heller etter den tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Jeg hadde aldri ringt så sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Det var langt over min grense for når på døgnet jeg ringer fremmede hvertfall. (Bra dere hadde gitt bort trehjulssykkelen allerede - så fikk han ikke lønn for frekkheten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)
Han begynte å prate om at han ville ha betalt for å få den, men da avbrøt jeg han, så den var gitt bort og la på uten å si noe mer...
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Betalt for å få den som i at du skulle betale han penger for å gi den bort |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Oi det var sent å ringe en fremmed ja.
![]() |
#11 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Det var en som ringte meg mandags kveld klokken 23.40, og startet med å si at han håpet jeg ikke sov. Det var også angående en Finn-annonse, og det har vært mye fram og tilbake etter det. Jeg skulle lage en liste med nøyaktig beskrivelse av alle klærne og gi ham en GOD pakkepris. Etter det har jeg ikke hørt en dritt fra fyren. Ikke engang at han ikke lengre var interessert ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
trenger lading
|
nei
![]() |
#13 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Det er ingenting som sjokkerer meg når det gjelder gibort på Finn. Jeg tror det sitter folk som overvåker denne med å trykke update hvert 3. minutt. Jeg har ihvertfall fått seriøst litt for rask respons når jeg har gitt bort ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
trenger lading
|
ok, da har jeg blitt advart, legg ting ut tidlig på ettermiddagen kanskje...
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Akkurat. Men fortsatt merkelig fyr |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lysende norsk flaskekoker
|
Jeg tror ikke annonsene blir lagt ut så sent på natta lenger. Dette er 5 år siden og da kunne man det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Derfor skrur jeg av lyden på tlf om natten. Folk er jo helt blåste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
trenger lading
|
Kanskje jeg skal ha inn mine gamle Illustert Vitenskap for de siste snart 5 år...
![]() |
#20 |
Har ikke tittel
![]() Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Jeg hadde nok ikke brydd meg, siden jeg faktisk var oppe klokka 23.40. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|