|
|
#342 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har akkurat avsluttet Eg elska ho av Anna Gavalda. Jeg leser fortsatt Tivolireise av Tove Myhre. Sistnevnte bok leser jeg sakte. Jeg tror faktisk jeg skal lese den en gang til når jeg er ferdig med den. |
|
|
|
|
#343 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
|
|
#344 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Døden skal du lide, av Joy Fielding. |
|
|
|
|
#345 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Jo, men det er en etter den også, Sjøjungfrun, og den kommer på norsk til våren. |
|
|
|
|
#346 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg er akkurat ferdig med Drageløperen
|
|
#347 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg leser jeg nå. Mye babbel foreløpig syns jeg. Men jeg tror det er meninga, at han liksom er blitt så bablete og intellektuell. Jarle Klepp altså.
|
|
#348 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Skal begynne på Øya i natt. |
|
|
|
|
#349 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Saman er ein mindre aleine av Anna Gavalda hører jeg på nå. Leste Eg elska ho av samme forfatter tidligere i år, og det ga mersmak. |
|
|
|
|
#350 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Kennedys hjerne av Henning Mankell.
|
|
#352 |
|
med tunga på styret
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg er snart ferdig med Skjebnehjulet. Så skal jeg begynne på De krenkede. |
|
|
|
|
#354 |
|
Borte
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Leste ut Mannen som elsket Yngve og Charlotte Isabel Hansen i helgen. Nå er jeg litt usikker, men kanskje Engelens spill? Noen som har kommentarer på sistnevnte?
|
|
#355 |
|
med tunga på styret
Jeg har med pc (hotellet har gratis internett), bøker, filmer, strikketøy, gotteri, brus, vin & øl. Lider ingen nød akkuratt |
|
|
|
|
#356 |
|
Textrovert
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?I går leste jeg Skutt i filler av Mads Mikkelsen av Hedda H. Robertson. Fascinerende bok. Jeg ble litt satt ut.
|
|
#359 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Muldvarpen av Stein A.J. Møllerhaug |
|
|
#360 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser også Sayers, har falt tilbake på min elskede Busman’s Honeymoon (fordi jeg ikke vet hva jeg egentlig skal lese for noe).
![]() |
| Emneord |
| bøker |
|
|