Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vask av vanntette dresser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 11:45   #21
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask av vanntette dresser

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Tech wash - hvor kjøpe?

Sportsbutikker har det i alle fall.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 13:59   #22
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vask av vanntette dresser

Her er det direkte møkkete. Dressene er vanvittig skitten hver uke.
Her MÅ vi ta med hjem ytterklær hver fredag, og jeg pleier å skylle dem i maskinen.

I fjor vasket jeg 2-3 ganger i mnd (med milo), og dressene så knapt brukt ut. Det lyserosa var lyserosa. Dressene var like vanntett.

I år har jeg latt være å vaske dem så mye, og har i tillegg brukt tech-wash. Dressene blir ikke rene!
Har spurt barnehagen nå om ikke de kan skylle av dressene før de går inn, de har slange utenfor hver avd. De sa de skulle det, men tror det er blitt glemt. Tenker at om man får skylt av gjørmen med en gang så er det lettere å få det rent senere.
Men tror aldri dressene vil se rene ut igjen.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.