Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å velge alvekjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 20:24   #61
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Kjolen min fra mojodesign er ferdig! Nå gleder jeg meg til å få den tilsendt. Den ser fin ut - jeg er godt fornøyd med valget av farger og snitt, i alle fall så langt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:26   #62
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kjolen min fra mojodesign er ferdig! Nå gleder jeg meg til å få den tilsendt. Den ser fin ut - jeg er godt fornøyd med valget av farger og snitt, i alle fall så langt.

RÅlekker!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:27   #63
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Lekker! Gratulerer! Får vi se den på også, kanskje?

  Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:29   #64
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Lekker! Gratulerer! Får vi se den på også, kanskje?

Så fremt den passer er det nok fare for det, ja! Den er ikke sendt til meg ennå, da, men jeg håper å ha den her innen få dager.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:31   #65
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Kan jeg spørre om prisen på kjolen? Pønsker på ønsker til bursdag og jul...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:32   #66
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Kan jeg spørre om prisen på kjolen? Pønsker på ønsker til bursdag og jul...

Den koster 950 kroner, og da har jeg valgt snitt/detaljer/farger selv, samt sendt med mine mål (skjønt jeg tror de har sydd den i en standardstørrelse). Det står litt mer om kjolen på www.mojodesign.no.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:33   #67
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Åh, så lekker, gratulerer med nydelig kjole! Prisen var jo slettes ikke avskrekkende.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:34   #68
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den koster 950 kroner, og da har jeg valgt snitt/detaljer/farger selv, samt sendt med mine mål (skjønt jeg tror de har sydd den i en standardstørrelse). Det står litt mer om kjolen på www.mojodesign.no.

Takker.

Den var utrolig lekker! (Og linken oversendes til gubben med en gang! )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 20:36   #69
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Den var lekker!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:00   #70
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.112
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Kjempefin!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:29   #71
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kjolen min fra mojodesign er ferdig! Nå gleder jeg meg til å få den tilsendt. Den ser fin ut - jeg er godt fornøyd med valget av farger og snitt, i alle fall så langt.

Utrolig fin! Så flink du er med farger.

Vet du ca. hva denne tilsvarer i str.?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:31   #72
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Vet du ca. hva denne tilsvarer i str.?

Den er i str. 36, ifølge mojodesign - og det stemmer vel ganske bra med mine mål. (Jeg bruker vanligvs 34-36 i kjoler hvis de er utskrådde og får plass til låvedøra mi.) Det ligger en måltabell ett eller annet sted på hjemmesidene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:40   #73
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Låvedører kommer ikke i str. 36, Elinblu. Ergo kan ikke du ha noen låvedør.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:44   #74
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Låvedører kommer ikke i str. 36, Elinblu. Ergo kan ikke du ha noen låvedør.

Ei relativ låvedør, da. Pære.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:46   #75
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

  Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:47   #76
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Kjempe fin kjole Elinblu !

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:11   #77
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Mai gådd, den var lekker! Ser virkelig for meg den i den ja.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:25   #78
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.438
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Den var virkelig lekker! Grattis med ny kjole.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 00:06   #79
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hva med Tulip og Tatamo...du får ikke tak i omslagskjole der?

Tulip og Tatamo er vel "originalen"?

  Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 00:07   #80
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kjolen min fra mojodesign er ferdig! Nå gleder jeg meg til å få den tilsendt. Den ser fin ut - jeg er godt fornøyd med valget av farger og snitt, i alle fall så langt.

Flotte fargekombinasjoner!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no