Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boblejakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 21:25   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boblejakke

Min høyt elskede knall orange boblejakke fra 70-tallet er snart oppbrukt. Hulk, hulk og atter hulk.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt boblejakker som jeg liker?

Gammel 14-11-08, 00:12   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boblejakke

Kanskje hvis du sier noe om kriteriene dine? Må den feks være oransje?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 14:55   #3
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan være brun.
Næh, men den må være lett, gjerne såkalt retro. Ikke innsvinget fasong.

Gammel 16-11-08, 11:38   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Litt tynn, altså ikke så veldig boblete da?

Bergans har jo mange fine farger (Fnis):

Gammel 16-11-08, 11:40   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Eller kjøpte jeg en helt rett og vanlig jakke til halv pris i dag, tror det ble 300 kr, på Voice of Europe. De hadde vel i brun, svart og lilla?

Gammel 17-11-08, 22:37   #6
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en brun tynn, retrostil fra barneavdelingen på hm. Den er helt nydelig!
Selv om veninnen til fireåringen min og jeg har samme.

Gammel 17-11-08, 22:39   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt rett boblejakke på B.young til 199,- De har brun, svart, lilla, rød og blå. Men den er nok ikke retro.
Jeg har lilla.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:48   #8
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Fretex, så klart! De har hatt massevis av kule boblejakker. Mener bestemt vi har en gammel knalloransje med knallgule og -grønne striper langs sømmene på hytta, forresten. Hvor mye er du villig til å gi?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 10:08   #9
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har en brun tynn, retrostil fra barneavdelingen på hm. Den er helt nydelig!
Selv om veninnen til fireåringen min og jeg har samme.

Jeg tror ikke jeg kommer inn i en fra barneavdelingen. Jeg kikket etter boblejakke på Linde, og fant en jeg ville ha - på barneavdelingen. Brun med orange og hvite striper.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Fretex, så klart! De har hatt massevis av kule boblejakker.

Ikke her i byen. igjen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.