|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Romerike
![]() |
Nå er det nokNå må noen ta tak i narko langerne i oslo. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det nokNuh med en gang?
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Nå er det nokSorry ble litt ivrig det var i Bergen.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=534038 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er det nok
Ehhh, det er i Bergen det skjer. |
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Nå er det nokDet har blitt en stor samling av tenåringsnarkomane under trafikkmaskinen i oslo. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En Som Trener
|
Sv: Nå er det nokUnødvendig å være "spydig" til en nykommer slik som de fleste over her har vært! Dette er et alvorlig tema og kan godt få en verdig diskusjon! Ser forøvrig ingen spydigheter i Skvettens tråd som omhandler det samme, men den kan vel kanskje ikke NEP se fordi h*n ikke har nok innlegg enda?
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Nå er det nokJa nede ved operaen,der får de vist være alene og uforstyrret. De hadde vist funnet byggematrialer og diverse ting å bygge seg krypinn av. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Det handler om ressurser og ikke minst om at det er vanskelig å få fattet tvangsvedtak som kan hjelpe ungdommene som har havnet på kjøret. Ressursmangelen innenfor barnevernet, uteseksjonen og politiet gjør at man ikke får hjulpet denne gruppen godt nok. Dessuten finnes det ikke rusbehandlingsinstitusjoner for ungdom under 18 år. |
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Det var vel noe med den tabloide overskriften.
|
|
|
#18 |
|
|
Hm. Spesielt uforstyrret er det ikke mange der nede som får være over lenger tid. Jeg tror egentlig heller ikke at det er ungdommene på 14-15 som har størst behov for å bygge seg krypinn under veien. Ikke at jeg ikke mener at det er reelle problemer, men jeg lurer på om det er litt feil sted å begynne. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må jammen si at jeg også reagerte på de første svarene i denne tråden. Først lurte jeg på om trådstarter har "gjort noe galt" i en annen tråd, men så så jeg at vedkommende har veeeeldig få innlegg, så h*n kan da ikke ha rukket å gjøre så mye galt liksom. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
En Som Trener
|
Sv: Nå er det nokNei det er vel kanskje noen skrivefeil som gjør det vanlig.
|
![]() |
|
|