|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: 3666 barn fikk sovemedisin ... (VG)Altså, kie, det var ikke egentlig meningen å disse valget ditt.
|
|
|
#42 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: 3666 barn fikk sovemedisin ... (VG)Grønnsaker fra Kolonihagen, du lizzom. OK, kanskje jeg kunne kjøpt dét over nettet.
|
|
|
#44 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: 3666 barn fikk sovemedisin ... (VG)Irma, hvor lenge fikk du det? Og hvorfor? Har du diskutert det med legen din? :interessert:
|
|
|
#45 |
|
Ekvilist
|
Sv: 3666 barn fikk sovemedisin ... (VG)
Skal spørre mamma litt mer rundt dette neste gang jeg snakker med henne. Husker ikke helt når jeg fikk medisinen. Jeg har jo gått til behandling hos en av norges fremste innenfor søvnforskning og behandling, utrolig at jeg aldri kom på å spørre ham om dette.
|
|
|
#46 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: 3666 barn fikk sovemedisin ... (VG)Ja, det var det jeg synes å huske. Han er ikke den ivrigste pusheren av medisinsk søvnhjelp, så hvis noen har noe smart å si om det, er det sannsynligvis han.
|
|
|
#47 |
|
Ekvilist
|
Nei, han er absolutt ikke for pushing av sovemedisiner. Fantastisk flott og dyktig mann forresten. For interesserte i søvnproblematikk kan jeg fortelle at mannen heter Bjørn Bjorvatn. Han har skrevet en bok som oppsummerer søvnproblemer og behandling på en god måte synes jeg:
|
|
|
#48 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Jeg skjønner jo det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 19-11-08 kl 03:27. |
|
|
|
![]() |
|
|