Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 09:31   #21
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?

Vi har klistremerke på postkassen - mulig det er stygt, men tross alt 100 ganger bedre enn å få all den reklamen. Skal jeg se etter tilbud bruker jeg Tilbudsweb.

Gammel 19-11-08, 09:33   #22
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det er helt ok å få reklame i posten jeg. Det leses og bæres ut i søpla. Får med meg litt gode tilbud og sånn på den måten.

Gammel 19-11-08, 09:39   #23
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Leser aldri matvarereklamer, men gjerne fra IKEA, Biltema, elektrobutikker, leker og sånt. I den senere tid har jeg visst også begynt å legge merke til reklamer for barnetøy. :sorterer ved søppelkassa på vei inn fra postkassa:

Gammel 19-11-08, 09:41   #24
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blar som regel gjennom all reklamen vi får. Er i permisjon, og har gooood tid.
Det hender innimellom at vi benytter oss av ett og annet tilbud, men det går fort i glemmeboka.

Gammel 19-11-08, 09:50   #25
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser en del av reklamen, men noe kaster jeg uten å se på det.

Gammel 19-11-08, 10:14   #26
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg vet at noen leter opp billige dagligvarer, men da blir det jo masse kjøring - som ikke er hverken billig eller miljøvennlig (evt løping, det er jo i såfall en sunn (og underholdende ) bieffekt ) i mellom butikker? Jeg har to-tre butikker jeg handler i og har god oversikt over hva som lønner seg å kjøpe.

Jeg leser reklame fra matvarebutikker og drar innimellom til butikker med gode tilbud. For vår del har det ikke noe miljømessig betydning til eller fra, da alle butikker (bortsett fra den aller nærmeste som begrenser seg selv) er omtrent like langt unna.

Ellers er minsten her brosjyre-junkie. Han digger å se i for eksempel Jernia-brosjyrene (masse kule verktøy og driller) mens pappan og jeg leser avisen til frokost, så her blir nesten all reklame lest i stykker.

Tror likevel ikke jeg hadde savnet reklamen om den ble borte. Og ja, vi har faktisk "nei takk"-klistremerke på postkassa, men det velger tydeligvis postmannen å overse glætt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:16   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei. Den går rett i søpla. Søplebøtta er plassert rett ved postkassen. Meget praktisk.

Gammel 19-11-08, 12:25   #28
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg leser sikkert halvparten av reklamen som kommer i postkassa. Fra matbutikker, møbelbutikker, Europris, Jysk, alt som kan slumpe til å ha noe jeg har lyst på . Noen matbutikker har jevnlig tilbud på varer vi bruker mye av, men jeg må kjøre en liten omvei for å komme dit, derfor følger jeg med på reklameavisene.

Gammel 19-11-08, 12:39   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg elsker all reklame. Spesielt alle katalogene som kommer før jul. Selectbladet er så harry at det er kult, og vesla gråter jo omtrent av glede hver gang det kommer et leketøysblad i postkassen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.