|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?Vi har klistremerke på postkassen - mulig det er stygt, men tross alt 100 ganger bedre enn å få all den reklamen. Skal jeg se etter tilbud bruker jeg Tilbudsweb.
|
|
|
|
#22 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?Jeg synes det er helt ok å få reklame i posten jeg. Det leses og bæres ut i søpla. Får med meg litt gode tilbud og sånn på den måten.
|
|
|
#23 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?Leser aldri matvarereklamer, men gjerne fra IKEA, Biltema, elektrobutikker, leker og sånt. I den senere tid har jeg visst også begynt å legge merke til reklamer for barnetøy.
|
|
|
#24 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?Jeg blar som regel gjennom all reklamen vi får. Er i permisjon, og har gooood tid.
|
|
|
#25 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?Jeg leser en del av reklamen, men noe kaster jeg uten å se på det.
|
|
|
#26 |
|
*_*
|
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?
Jeg leser reklame fra matvarebutikker og drar innimellom til butikker med gode tilbud. For vår del har det ikke noe miljømessig betydning til eller fra, da alle butikker (bortsett fra den aller nærmeste som begrenser seg selv) er omtrent like langt unna.
|
|
|
|
#28 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?Jeg leser sikkert halvparten av reklamen som kommer i postkassa. Fra matbutikker, møbelbutikker, Europris, Jysk, alt som kan slumpe til å ha noe jeg har lyst på
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff: leser du reklame som kommer i posten?Ja, jeg elsker all reklame. Spesielt alle katalogene som kommer før jul. Selectbladet er så harry at det er kult, og vesla gråter jo omtrent av glede hver gang det kommer et leketøysblad i postkassen.
|
![]() |
|
|