Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Grønn penkjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 21:22   #21
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grønn penkjole

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synes det er helt glimrende!

Jeg også!

Gammel 19-11-08, 21:29   #22
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nydelige kjoler - merkelig at Monsoon ikke har voksenklær i Norge. De har mye fint. Ellers så har Warehouse ofte fine kjoler, og de finnes nå i Norge, bl.a ved siden av HRC ved Nasjonalteateret.

Gammel 19-11-08, 21:55   #23
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har sett to grønne penkjoler i det siste - denne hos Risøe på Stovnersenteret:

...og denne hos Zara i Bogstadveien:

Å Elinblu, så snill du er som tok bilder, tusen takk
Skal på shopping med mannen på lørdag, skal da se etter begge kjolene

Gammel 19-11-08, 21:56   #24
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Æsj, det hjalp lite å ha tenkt å kjøpe den øverste grønne når de ikke sender til Norge.

Forbanna iriterende spør du meg For den ville jeg og ha.

Gammel 19-11-08, 23:43   #25
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Forbanna iriterende spør du meg For den ville jeg og ha.

Jeg vil også ha den!

Gammel 20-11-08, 00:08   #26
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg ELSKER Monsoon! Vi har det jo her borte, og det er regelrett livsfarlig å gå inn der.. Jeg får helt vondt i magen, bokstavelig talt, når jeg ser alt det lekre jeg IKKE har råd til...

Gammel 20-11-08, 02:08   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Æsj, det hjalp lite å ha tenkt å kjøpe den øverste grønne når de ikke sender til Norge.

Jeg elsket den!

Gammel 20-11-08, 10:06   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg ELSKER Monsoon! Vi har det jo her borte, og det er regelrett livsfarlig å gå inn der.. Jeg får helt vondt i magen, bokstavelig talt, når jeg ser alt det lekre jeg IKKE har råd til...

Du ser nå at du kunne godt tatt den en shoppingtur der nå.. Mange her som vil ha kjole derfra

Gammel 22-11-08, 01:32   #29
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg har vært og tittet litt i butikker i dag, ingenting som kan måle seg med den fine grønne.

Gammel 22-11-08, 07:08   #30
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå fikk jeg også lyst på grønn penkjole. De to øverste fra monsoon var nydelige! (Og ser ut til å være kledelige til min litt ukurante kroppsfasong.)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 10:14   #31
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Å, denne var nydelig.

Og jeg liker ikke grønt vanligvis....

Den var kjempefin.

Gammel 22-11-08, 20:02   #32
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Vært på shopping i dag.
Fant ingen grønne kjoler. Eller, jeg fant den ene Elinblu knipset, men den syns jeg var litt vel grønn, ellers veldig fin fasong.

Gammel 28-11-08, 18:44   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.net-a-porter.com/product/37320#

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 18:46   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-11-08, 21:00   #35
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

gjelder olivenfarget? hos Coast (butikk bl.a. på byporten)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 21:03   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Leste bladet EVA (tror jeg det het?) hos mamma idag, mener det var en 5-6 grønne kjoler der.

Gammel 28-11-08, 21:07   #37
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

gjelder olivenfarget? hos Coast (butikk bl.a. på byporten)

Den var fin!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 21:10   #38
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg har Eva her - det er bilde av denne fra Tara Jarmon (mye penere bilde i Eva da)

Gammel 28-11-08, 21:12   #39
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ebay er jo alltid gull da!

http://clothes.shop.ebay.co.uk/items...=p3286.c0.m282

Gammel 28-11-08, 21:12   #40
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Denne er det også bilde fra i Eva, fra Mette Møller men i flaskegrønt:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.