Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullkjole ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 11:06   #21
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullkjole ...

http://www.garnstudio.com/lang/no/search.php

Gammel 20-11-08, 11:06   #22
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hehehe... allium!!!

Gammel 20-11-08, 11:13   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk!

Jeg kommer sikkert å fryse mye når vi kommer hjem til Norge i neste jul så da kan det være greit å ha en til ullkjole (jeg har bare en). På et år må jeg vel klare å bli ferdig. Garn må jeg kjøpe her før vi flytter. Jeg gjetter at det ikke finnes så mye bra ullgarn i Miami. Mange fine!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 11:15   #24
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten, beste garnbutikken i Oslo? Noen som vet?

Gammel 20-11-08, 11:16   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis du skal strikke selv så et tips med på veien: Strikker du med blandet garn av ull og bomull så får du en kjole som er litt tyngre og som dermed får pent fall. Jeg har en i alpakkaull og bomull - veldig varm og legger seg pent forbi valkene...

Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 11:19   #26
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Forresten, beste garnbutikken i Oslo? Noen som vet?

Den på Majorstuen. Jeg husker ikke hva den heter!

Gammel 20-11-08, 11:21   #27
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Tjorven.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 11:22   #28
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Hehehe.. JEg skulle til å foreslå "Malin". Det var nære.

Gammel 20-11-08, 11:23   #29
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis du skal strikke selv så et tips med på veien: Strikker du med blandet garn av ull og bomull så får du en kjole som er litt tyngre og som dermed får pent fall. Jeg har en i alpakkaull og bomull - veldig varm og legger seg pent forbi valkene...

Smart, det skal jeg tenke på!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Tjorven.

Ja, Tjorven, der har jeg vært flere ganger og den er bra (men man kan jo aldri vite om det finnes noen bedre).

Gammel 20-11-08, 11:23   #30
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slår et slag for garnbutikken på CC Vest. Der er de skikkelig hjepsomme!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 11:23   #31
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Den på Oslo City er tragisk.

Gammel 20-11-08, 11:26   #32
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bentes på Sagene/Advokat Dehlies plass er flott!

Gammel 20-11-08, 11:31   #33
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kan sterkt anbefale å ikke bruke strikkedilla (den på Oslo City) ihvertfall.
Den på Majorstua må sjekkes ut.

Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 11:49   #34
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det mange fristelser.

Gammel 20-11-08, 12:13   #35
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Bentes på Sagene/Advokat Dehlies plass er flott!

Den anbefaler jeg også!

Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 12:26   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Strikke meg her og strikke meg der.

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 22:18   #37
klisebeth
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
klisebeth har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skulle ønske jeg kunne strikke, og ville strikke. Det er jo så mye tøft

klisebeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:20   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men vær forberedt på strikkebesserwissere av rang! Gud, de damene der har hodet så langt oppi skyene at jeg ble helt skremt.

Kundeservice er nok et fremmedord her.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:22   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Strikke meg her og strikke meg der.

:medsnurt:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:29   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikke, strikke? Hva med ferdigkjøpte ullkjoler, da? Tips?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.