Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innbrudd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 21:27   #21
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innbrudd

Æsj, så kjedelig.

Det er faktisk en av mine største mareritt det å ha innbrudd hjemme.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:30   #22
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Om meningen var å lage ubehag for deg, så hadde de vel rotet og ødelagt, kanskje?

Ikke ute etter å lage ubehag, men ute etter informasjon. Vi har saker der barn som bor på sperret adresse og noen er veldig interesserte i å få tak i adressene.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:31   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde vi bodde i et trygt område jeg. Har ikke hørt om innbrudd tidligere. Nå blir jeg reint skeptisk til å dra på ferie. Får be naboene holde øynene åpne.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:31   #24
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Uff, så ekkelt.

Gammel 20-11-08, 21:32   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Så ufattelig kjedelig å oppleve noe sånt!

Gammel 20-11-08, 21:33   #26
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ikke ute etter å lage ubehag, men ute etter informasjon. Vi har saker der barn som bor på sperret adresse og noen er veldig interesserte i å få tak i adressene.

Aha. Urk!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:34   #27
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Å nei! Uff!

Bare tanken får meg til å bli kvalm. Blir lei meg på deres vegne!

Gammel 20-11-08, 21:43   #28
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Huff! Jeg har tenkt tanken selv, men det ligger lite verdisaker igjen hjemme - begge har vi laptoper og kamera med på jobb.

Gammel 20-11-08, 21:47   #29
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff så ubehagelig! Men likevel, det er jo mest sannsynlig at det var et "vanlig" innbrudd, det er sånn de opererer, stikker inn og rasker med seg lettomsettelig elektronikk, og er ute igjen etter noen minutter.

Jeg blir helt fra meg over å miste ting og synes ordentlig synd på dere nå.

Gammel 20-11-08, 21:49   #30
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så fælt, Heiko.

Gammel 20-11-08, 21:52   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Å, jøje!

Skjønner at dette er ekkelt, ja!

Gammel 20-11-08, 21:53   #32
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mest sansynlig slik Esme. Det var det dumme politiet som måtte lansere teorien. Jeg er ikke så opptatt av ting som er lett erstattelige, det eneste som er dumt er de bildene som er mistet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:58   #33
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uffameg så leit. Bildene er jo det verste. Nå ble jeg inspirert til å lagre dobbeltkopier en annen plass, det har jeg liksom bare tenkt på. (HP kan du fikse noe?)

Og jeg er enig med de andre her, det høres veldig ut som et "normalt" innbrudd.

Gammel 20-11-08, 22:01   #34
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mest sansynlig slik Esme. Det var det dumme politiet som måtte lansere teorien. Jeg er ikke så opptatt av ting som er lett erstattelige, det eneste som er dumt er de bildene som er mistet.

Å miste bilder er dritkjipt ja! Jeg ble påminnet å oppfriske backupen gjennom denne tråden nå.

Gammel 20-11-08, 22:33   #35
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så kjipt!

Det er jo også en påminnelse om å ikke bruke "husk brukernavn og passord"-funksjoner.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:37   #36
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Det er jo også en påminnelse om å ikke bruke "husk brukernavn og passord"-funksjoner.

Elller bare ha passord på maskinen sin. :husk meg:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:37   #37
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så ekkelt, Heiko og veldig synd med bildene som er blitt borte.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:39   #38
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Så utrolig trasig, Heiko!

Gammel 20-11-08, 22:43   #39
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Så kjipt!

Jepp. Det var jeg som fant moroa når jeg kom hjem med jentene fra barnehagen og noe av det første jeg gjorde var og hive meg på nett med reservelaptopen og endre det jeg kom på av passord.

Jeg håper nesten at de er dumme nok til å skru på laptopen min, jeg har nemlig fjernstyringsprogramvare på den så jeg kan se hva de holder på med og slette all informasjonen som er viktig (og det er ikke mye men jeg kan i hvert fall ha det litt moro underveis.). Ikke var det batteri i laptopen min heller, så den har minimalt med andrehåndsverdi.

Jeg er i hvert fall glad for at jeg innførte backup-regime på bilder her i heimen, jeg tror ikke vi mistet så mange bilder som Heiko fryktet, jeg har tatt backup jevnlig.

Det er et par ting som slår meg i og med at det var så sinnsykt profesjonellt gjort. Det ene er selvfølgelig det Heiko nevner om at noen kanskje lette etter informasjon, men vi hadde også noen utrolig pågående alarmselgere frea Sector her på døra for at par-tre uker siden som jeg omtrent måtte hive på dør. De visste i hvert fall at vi ikke hadde alarm for å si det slik....

Jeg kjenner at jeg er mer oppgitt enn sint. Vi har ikke mistet noe viktig bortsett fra noen få bilder, jeg blr faktisk mer sint når noen rappet sykkelen til Hedda fra hagen vår i fjor sommer. Det er klart det er ekkelt at vi har hatt innbrudd, men shit happens.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:47   #40
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Alarmselgere.
Uff. Så ekkelt. Jeg synes både det er mistenkelig med alarmselgere og kjipe saker på jobb. Er det andre innbrudd i nabolaget?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.