|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du noen gang blitt slått av din forelder i løpet av oppveksten? | |||
| Jeg har blitt slått en gang |
|
21 | 16,28% |
| Partneren min har blitt slått en gang |
|
1 | 0,78% |
| Jeg har blitt slått flere ganger |
|
31 | 24,03% |
| Partneren min har blitt slått flere ganger |
|
9 | 6,98% |
| En av oss har blitt slått ved en eller flere anledninger |
|
4 | 3,10% |
| Begge har blitt slått ved en eller flere anledninger |
|
8 | 6,20% |
| En av oss har vært utsatt for knipsing og harde klaps på rumpen, noe vi ikke anser som "å slå" |
|
18 | 13,95% |
| Begge har vært utsatt for knipsing og harde klaps på rumpen, noe vi ikke anser som "å slå" |
|
6 | 4,65% |
| Alternativ 7 eller 8, men anser det som å "slå"/ være fysisk voldelig |
|
24 | 18,60% |
| Ingen av oss har blitt slått noen gang (ei heller knipset/dasket) |
|
34 | 26,36% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Klaps og knips, og ble tatt i øret.
|
|
|
#42 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Egentlig litt vanskelig å svare.
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Av de tre jeg vet om at ble slått da de var små så har én vokst opp til å slå sine egne barn og kona si. :dust: |
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Kan ikke huske at jeg har opplevd verken det ene eller andre
|
|
|
#45 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg fikk ris på rumpa m flat hånd et en eller to ganger (krysset av på en gang, for litt usikker). Mamma sier hun gjorde det en gang, etter å ha prøvd alle mulige andre pedagogiske metoder.. Jeg mener at pappa også gjorde det en gang.
|
|
|
#46 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Har aldirg blitt slått verken jeg eller mannen.
|
|
|
#47 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Har ikke tid til å lese gjennom tråden nå, så jeg svarer før jeg har lest. Jeg har aldri blitt slått, finnes det ikke noe alternativ for det?
|
|
|
#50 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg fikk ris en gang som jeg husker. Mannen min sier han kun ble "truet" med ris. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Eg har aldri blitt slått eller knipsa/klapsa. Sambo trur kanskje han blei klapsa på baken ein gong, anten den gongen han kasta alle delane til påhengsen i vatnet, eller då han trakk ut båndet på alle kassettane til faren. Sidan han ikkje hugsar det heilt, så har det neppe gitt han varige mein.
|
|
|
#53 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2..... Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 18:17. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg har fått ris på stumpen. Men ser ikke på det som at jeg har blitt slått (da tenker jeg jo straks på mishandling) av mamma og pappa. Men jeg vil aldri gjøre det på mine barn.
|
|
|
#57 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Min mor gav meg en slags ørefik i kampens hete da vi på det verste stod å hylte til hverandre i den verste pubertetskrangelen. Jeg svarte med å gjengjelde med lik, ørefikliknende klaps, hvorpå hun fikte til meg en gang til. Da satte jeg lissom-såre øyne i henne og klynket "Tenk, du slåååår ditt eget barn!!!"
|
|
|
|
#58 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 2Jeg har blitt slått flere ganger |
|
|
|
![]() |
|
|