|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: InnbruddDet å bo i blokk er forøvrig ingen sikkerhet. En kompis hadde innbrudd mens han og sønnen lå og sov midt på natta. De klatret inn gjennom et vindu. Har hørt om folk godt oppe i blokker som har hatt besøk av "spiderman-tyver". Jeg trøster meg med at det i allefall ikke er så lett å se hva som ligger fremme og frister hos oss. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: InnbruddSå utrolig kjipt og skummelt.
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: InnbruddVi har alltid på alarmen i øverste etasje om natten. Særlig siden vi bor i et sånt måderne hus med glassdører over alt.
|
|
|
#67 |
|
Peppy!
|
Sv: Innbrudd
Samme her, alarmen står på om natten. Det er egentlig den viktigste funksjonen med alarmen. Én ting er om ting blir borte på dagtid, men jeg vil virkelig, virkelig ikke ha fremmede mennesker i hus når vi er hjemme. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Kidding, right?
|
Sv: InnbruddNoen venner av oss på Snarøya hadde et veldig likt innbrudd for to uker siden. I helgen, på dagtid. De hadde også brutt opp et vindu; meget pent. De hadde hatt god tid da, så de må ha spanet/hatt info som visste at eierne var på hytta den helgen. De hadde laget seg brødskiver underveis, men ryddet og satt oppvasken pent fra seg i oppvasken.
|
|
|
|
#69 |
|
Viser tenner
|
Sv: InnbruddÆsj, så ekkelt! |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: InnbruddNaboen hadde innbrudd for noen år siden, og hunden sov søtt utenfor soveromsdøra deres mens tyvene romsterte vilt i huset. Vaktbikkje, liksom. |
|
|
|
#73 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddUff, så kjipt og ekkelt, Heiko!
|
|
|
#74 |
|
flisespikker
|
Ikke i selve byen, og jeg har ikke sett rein på Tromsøya (men derimot elg, da jeg var liten - den må ha svømt over sundet). Men på Kvaløya, der foreldrene mine bor, der er det stadig vekk rein nede i boligfeltet, ja. De lunter bortover mellom husene og spiser i grøftekantene og slikt.
|
|
|
#75 |
|
Viser tenner
|
Grøftekanten? :sjingrestemme: |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: InnbruddOi, så ekkelt! Synes de der alarm-folkene virket mistenksomme, jeg. Skjønner at dere blir litt paranoide. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddÅnei så ekkelt.
|
|
|
#80 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: InnbruddUff, har tenkt på dette innbruddet de siste par dagene. Skvatt skikkelig da det ringte på rett over kl. 22 i går kveld og da Mannen åpnet, så var det ingen der. *skeptisk* |
|
|
|
![]() |
|
|