|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrisvekstPrisene vokser tilsynelatende til himmels,så det ser jo ut som det blir stigning fortsatt. Men nå tror jeg det må bli stopp snart, det bygges utrolig mye i byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: PrisvekstVi fikk en gunstig pris på huset vårt som vi nettopp kjøpte. Grunnen til dette var at vi tok det som der var, onkelen min som eide det hadde egentlig plkaner om å bytte vinduer, bytte ut panelet på den ene veggen utvendig, beis huset, pusse opp soverommet og mye annet. Siden han slapp dette, samt å ha megler og visninger, fikk vi det forholdsvis rimelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Prisvekst
Eneboligene vil nok fortsette å stige - tror jeg, for de bygger jo stort sett bare leiligheter ... I gata vår har det blitt solgt to eneboliger tidligere i høst, Begge ble solgt etter første visning, og langt over takst.
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrisvekstHer er det helt vilt. Jeg bor i et lite villaområde som sogner til en veldig bra barneskole. De fleste som har barn på den skolen, bor i rekkehus, og ønsker å flytte til noe større, uten at barna må bytte skole.
![]() |
|
|