|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Twin peaks repriseSitter og ser sånn halvveis på dette nå ,og det virker jo som en blanding av twilightzone og glamor... kan virkelig ikke fatte at dette var så populært? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Twin peaks repriseDen er helt klart utgått på dato! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eklektisk
|
Sv: Twin peaks repriseJeg har lyst til å se den igjen, fikk liksom ikke med meg alt sist. Men jeg vet ikke om jeg gidder å prioritere den, har samme mistanke som deg, pluss at det er så mye annet jeg heller vil se. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Twin peaks repriseJeg husker jeg var i "grenseland". Dvs hadde venninner som ikke fikk lov. Jeg hadde så lite strikse foreldre.. tror ikke de hadde oppfattet at dette var en potensiell prolematikk engang jeg. Jeg var 12 år i 1990. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Twin peaks reprise
Jeg var russ i 1990 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Twin peaks repriseJeg hadde ikke tid til å se det den gang, og nå gidder jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Twin peaks repriseJeg syns serien var kjempespennende når den kom ut (19 år i 1990), nå syns jeg den er teit. Kan ikke fatte hva jeg syns var så bra med den. Definitivt utgått på dato
|
|
|
#19 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Twin peaks repriseJeg syns også den var kjempespennende. Jeg gikk første året på lærerhøgskolen og satt alene på hybelen og så, skummelt var det.
|
|
|
|
#20 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Twin peaks repriseJeg elsker Twin Peaks. Av forskjellige grunner så jeg ikke serien før i forfjor, og jeg synes overhodet ikke den var utgått på dato.
|
![]() |
|
|