|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
saftig
|
Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Vil gjerne ha tips om hvor jeg billig og enkelt kan få tilsendt det fra utlandet!
|
|
|
#2 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Jeg sto og siklet på en pose i går - men
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Jeg har spurt på Ultra og Meny her jeg bor, men de vil ikke ta det inn. Kanskje jeg kan sjekke med Helgø, den var ikke dum.
Ja, det er kanskje greit og renslig å bestille fra Amazon? Jeg har ikke bestilt fra dem før, ser du. Jeg er vel ikke så bevandret med nettshopping fra utlandet, så jeg vet ikke hvor det er billigst og sånn.
|
|
|
#6 |
|
VeloppDragen
|
Det vet jeg ikke. Bøker og sko går iallefall helt greit fra Amazon.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Jeg trodde ikke Amazon sendte andre ting enn bøker og filmer til utlandet? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Her kjøper vi det på Ultra. Trodde de tok inn de du spurte om jeg. Var det bare før?
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Jacobs i Oslo, mener jeg har to ulike i tillegg til Pringles. Jeg kan kjøre innom en dag å sjekke hvilke typer det er. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Hvis du finner noen som minner om walkers sine Safran, så hadde jeg vært meget takknemlig om du delte navn og butikk.
|
|
|
#12 |
|
saftig
|
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Men det kommer jo til å ta slutt en gang i løpet av neste år, så jeg tar gjerne imot tips om dere finner det rundtomkring.
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Lay's har jeg sett at de har på Eurocash i Charlottenberg, men om de har med den smaken vet jeg ikke da.
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
Sv: Hvor netthandler jeg potetgull med salt & vinegar?Og der fikk jeg beskjed om at de hadde kansellert ordren min, fordi det ble for dyrt å sende.
|
|
|
#15 |
|
saftig
|
Da prøvde jeg å bestille fra denne! Håper det smaker godt, for jeg har aldri hørt om dette merket før.
|
![]() |
|
|