Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trond Giske

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 20:51   #21
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trond Giske

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er du ex'ens hans???

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 23:33   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke AP-er og er derfor ofte uenig i politikken han taler for. Giske som person har jeg ikke noen grunn til å mene så mye om. Som politiker synes jeg ikke han utmerker seg så veldig. Han er en av dem jeg ikke føler at jeg har noe særlig inntrykk av som debattant.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 23:55   #23
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes han virker litt sleip og beregnende.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 09:51   #24
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vel, kjenner han ikke personlig og vil ikke dømme etter det som står i avisa. Så det så.

Gammel 01-12-06, 09:54   #25
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Politisk er jeg veldig på linje med Giske.
Men hva jeg synes om typen er vel mer ymse. En mann jeg på en måte ikke mener så mye om, kanskje litt lei av å se han i div. TV-programmer ..
Men har ikke sterke meninger om han på den ene eller andre måten egentlig.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 09:57   #26
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han er ikke min mann på tinget for å si det sånn.

Mani er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 09:58   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte ham bedre før, men har glemt hvorfor ...
Politisk sett er jeg enig med ham i ganske mye, men det var vel ikke det vi skulle diskutere her!

Gammel 01-12-06, 10:13   #28
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes fremdeles, etter at han har fylt 40, at han ser ut som en forvokst konfirmant. Uansett hvor stort kinnskjegg han legger an. På den mer seriøse siden, synes jeg kanskje han har et tydelighets-problem, han blir lett oppfattet som litt vinglete og usikker. Men det han representerer rent politisk er jeg ganske komfortabel med.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 10:20   #29
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg tenkt og tenkt og kommet frem til at jeg ikke mener så mye om Trond Giske. Han ser helt snål ut med de nye kinnskjeggene sine er det jeg vil svare.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 10:31   #30
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest skriveriene om tause Birgitte-episoden. Min reaksjon på den er at det får være måte på hvor mye skriverier det skal bli ut av ingen ting.
Jeg er veldig glad for at jeg ikke er politiker.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:03   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nå har jeg lest skriveriene om tause Birgitte-episoden. Min reaksjon på den er at det får være måte på hvor mye skriverier det skal bli ut av ingen ting.
Jeg er veldig glad for at jeg ikke er politiker.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 23:46   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst til å si både det ene og det andre, men siden jeg selv har en god venn som er toppolitiker og som jevnt og trutt blir karakterisert, mistrodd og rakket ned på, tatt i verste mening hele tiden, så skal jeg beherske meg. :Prektig:

Gammel 03-12-06, 13:43   #33
tutta
Passiv

Standard

He's NOT my cup of tea.

Gammel 03-12-06, 13:49   #34
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Hva synes dere om Trond Giske ? Både etter klemme- episoden med Statsministeren og sånn generelt ?

Er han en mann som får deres sympati ( og stemme ) ?

Klemme episoden var bare komisk. Han har ikke min største sympati, ei heller min stemme

emm er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 22:28   #35
Stimorol
Nybegynner

Stimorol sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stimorol har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hakke særlig sans for han nei.

Stimorol er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.