|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trond GiskeJeg er ikke AP-er og er derfor ofte uenig i politikken han taler for. Giske som person har jeg ikke noen grunn til å mene så mye om. Som politiker synes jeg ikke han utmerker seg så veldig. Han er en av dem jeg ikke føler at jeg har noe særlig inntrykk av som debattant. |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trond GiskeJeg synes han virker litt sleip og beregnende. |
![]() |
![]() |
#25 |
godt brukt
|
![]() Sv: Trond GiskePolitisk er jeg veldig på linje med Giske. |
![]() |
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Trond GiskeJeg likte ham bedre før, men har glemt hvorfor ...
#28 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trond GiskeJeg synes fremdeles, etter at han har fylt 40, at han ser ut som en forvokst konfirmant. Uansett hvor stort kinnskjegg han legger an.
#29 |
Borte
|
![]() Sv: Trond GiskeNå har jeg tenkt og tenkt og kommet frem til at jeg ikke mener så mye om Trond Giske. Han ser helt snål ut med de nye kinnskjeggene sine er det jeg vil svare.
#30 |
|
![]() Sv: Trond GiskeNå har jeg lest skriveriene om tause Birgitte-episoden. Min reaksjon på den er at det får være måte på hvor mye skriverier det skal bli ut av ingen ting. |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trond Giske
#32 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trond GiskeJeg har lyst til å si både det ene og det andre, men siden jeg selv har en god venn som er toppolitiker og som jevnt og trutt blir karakterisert, mistrodd og rakket ned på, tatt i verste mening hele tiden, så skal jeg beherske meg. :Prektig:
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Trond GiskeHe's NOT my cup of tea. |
![]() |
#34 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trond Giske
Klemme episoden var bare komisk. Han har ikke min største sympati, ei heller min stemme |
![]() |
![]() |
#35 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Trond GiskeHakke særlig sans for han nei. |
![]() |
![]() |
|
|