Sv: Re: Sv: Blir _kjempesint_ over facebook ... Kan dette løses?
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Ja om man har folk man ikke anser som venner på lista si, så ser jeg problemet. Men dette mener jeg at man må ta ansvar for selv jeg da.. 
Også sånn for ordens skyld - han som hadde lagt ut bilde av meg var ikke en på min venneliste. Han var i utgangspunktet ikke klar over forholdene i min situasjon som gjorde at det var uheldig at bildet lå der. Jeg kjenner ikke vedkommende utover at han var i samme private selskap ved en anledning, og der tok dette bildet.
Bildet ble så tagget av en jeg kjenner.
Dermed visste jeg ikke selv at det lå et tagget bilde - eller bilde i det hele tatt der ute før jeg tilfeldigvis var innom fb. Hvilket skjer veldig sjelden.
Så langt er jo historien grei nok, det var litt uhøflig kanskje å legge ut bilder av en fest med mennesker man ikke kjenner særlig godt og som det slettes ikke er sikkert at vil ha et slikt bilde på fb. Men samtidig så er det ikke så godt å vite hvis man er litt "morn" at det kan hende andre mennesker har situasjoner i sine liv som man ikke vet om, men som gjør at de ikke ønsker å ha trynet sitt presentert der.
Det som gjorde meg forbannet var at jeg sendte ham en melding da jeg så bildet og forklarte hva grunnen var til at jeg ville at han skulle ta det vekk - også nektet han. Det var da jeg ble lynings.
Men etter en liten diskusjon ble han visst enig i at det skulle fjernes, og ba om unnskyldning. 
|