Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 04:36   #281
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

JA !!!!!!!!!!!!

Hvem i huleste er Kristian Ødegård?

Gammel 30-11-06, 04:46   #282
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvem i huleste er Kristian Ødegård?

Han er i utgangspunktet en fyr som har parodert han som har påskenøtter på NRK. Etter han begynte og vant ! "Skal vi danse " her i Norge har han bare blitt skjønnere og skjønnere. En ordenlig goding faktisk

dutte er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 10:11   #283
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er i utgangspunktet en fyr som har parodert han som har påskenøtter på NRK. Etter han begynte og vant ! "Skal vi danse " her i Norge har han bare blitt skjønnere og skjønnere. En ordenlig goding faktisk

Han er søt og "god" - men ikke mann nok

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 12:07   #284
Lotta
Fullverdig medlem

Lotta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Midt-norge
Lotta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

En del kjekkaser her ja!

Må ha med en til jeg og...

Bare helskjønn.

Lotta er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 17:07   #285
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Åh han ja! .... Men er han noe kjekk da??? Tror ikke jeg deler det synet altså

Gammel 30-11-06, 18:53   #286
aba
Energirik

Hvor: Oslo
aba er litt kul
Standard

Jeg er kanskje litt rar noen ganger, men da jeg var Russ var jeg helt hekta på Arnold Schwarzenegger...Hadde dette bildet malt bak på russekappa mi

aba er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 18:59   #287
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av aba, her.

Jeg er kanskje litt rar noen ganger, men da jeg var Russ var jeg helt hekta på Arnold Schwarzenegger...Hadde dette bildet malt bak på russekappa mi

Fortsatt hekta eller?

Gammel 30-11-06, 20:06   #288
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Åh han ja! .... Men er han noe kjekk da??? Tror ikke jeg deler det synet altså

Han er litt sånn søt-vestkant-pappagutt-kjekk, så det kommer jo an på om du har sansen for sånt, da.

Gammel 30-11-06, 20:18   #289
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Han er litt sånn søt-vestkant-pappagutt-kjekk, så det kommer jo an på om du har sansen for sånt, da.

Nei, det blir nok litt for "glætt" for meg.

Gammel 30-11-06, 20:39   #290
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nei, det blir nok litt for "glætt" for meg.

Da jeg gikk i 1. gym, derimot ...

Gammel 30-11-06, 20:43   #291
Esmeralda
Nybegynner

Esmeralda sin avatar

Esmeralda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er evig betatt av denne mannen. Hjelper ikke hva andre sier om at han er glatt eller sånt.. Han får hjertet mitt opp i polkafart!!! *sukk*

Vedlagte bilder
Filtype: jpg brad_pitt.jpg (20,5 KB, 2 visninger)
Gammel 30-11-06, 23:22   #292
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han var revysjef på Lambertseter VGS da jeg gikk i 1. gym, og jeg var hodestups avstandsforelsket. Ulykkelig sådan, han var skolens store stjerne, hadde kjæreste og jeg var fryktelig sjenert.

Jaaaa! Kristian Ødegård er såå skjønn, veldig min type. Særlig pga humoren!

Jeg har nettopp kost meg med magasinet "Woman", der er et fett intervju med han. Han forteller at han var alltid veldig sjenert og mumlet bare i klassen - helt til han kom i 9. klasse. Da begynte han å drikke og fikk selvtilitt - og merket at han hadde litt draget! Så blomstret han opp, ble russeforman, revysjef osv.

Men Majsa, du som kjenner'n - jeg innbiller meg at han er ganske lav, dvs under 175cm?

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 23:24   #293
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mmm ...

Han var dritsexy i Wild At Heart. En av mine favorittfilmer & muligens min mannlige favorittskuespiller.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 23:26   #294
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Colin Firth er best i "fornuft og følelser" - Her er han litt usympatisk og veldig sympatisk på samme tid...Han er ikke så veldig fløtepus synes jeg nei - for voksen til det..
Bare se på de fine smilerynkene hans!

Veldig kjekk på bildet!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 23:30   #295
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Kristian Ødegård (og Tone D. Aa)

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 01:46   #296
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esmeralda, her.

Jeg er evig betatt av denne mannen. Hjelper ikke hva andre sier om at han er glatt eller sånt.. Han får hjertet mitt opp i polkafart!!! *sukk*

Ikke minst her:

Jeg vil gjerne bli tatt til fange!

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 04:14   #297
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jaaaa! Kristian Ødegård er såå skjønn, veldig min type. Særlig pga humoren!

Jeg har nettopp kost meg med magasinet "Woman", der er et fett intervju med han. Han forteller at han var alltid veldig sjenert og mumlet bare i klassen - helt til han kom i 9. klasse. Da begynte han å drikke og fikk selvtilitt - og merket at han hadde litt draget! Så blomstret han opp, ble russeforman, revysjef osv.

Men Majsa, du som kjenner'n - jeg innbiller meg at han er ganske lav, dvs under 175cm?

Du også? Men du skulle vært på Lambertseterrevyen i 1992, altså, der var han utrolig bra.
Kjenner han, ja. Tror ikke jeg vekslet ett eneste ord med han i løpet av det året vi gikk der samtidig. Hver gang jeg så han ble jeg helt satt ut, og hadde han snakket til meg tror jeg ikke jeg hadde fått frem et ord. Tror ikke jeg har vært så usannsynlig hodestups, irrasjonelt, hjerteknusende forelsket noen gang, hverken før eller siden. Mye pga. humoren, som du sier. Etter å ha sett revyen satt jeg og siklet over revyprogrammet hele bussturen hjem. Det er noe helt merkelig som skjer når man blir forelsket i en som er uoppnåelig når man er 16 år gammel, altså.
Han er ikke spesielt høy, nei, men ikke under 1,75, tror jeg. 1,80 kanskje, det er så lenge siden, jeg husker ikke helt.

Nicholas Cage var fantastisk i Wild at Heart, jeg har sett han i mange gode roller senere, men ikke noe som kan måle seg med den. Det har kanskje litt med filmen å gjøre også, det er en av de aller beste filmene som er laget noensinne, mener jeg. Alt er bra med den, den fæle moren, tidenes ekleste rollefigur - Bobby Peru, lille Lula, måten de filmet en sigarett som ble tent - og lyden den laget - hver gang de hadde hatt sex.

Sist redigert av Majsa : 01-12-06 kl 04:20.
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 10:40   #298
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

*sukk*

JA, han er skikkelig kjekkas.

Gammel 01-12-06, 10:47   #299
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mayasmum, her.

Men naa glemte jeg denne gutten da....

Espen Lind er min Norske droemmemann..... bare se for dere de soete ungene med super-blaa oeyne....

hehe....

Han gikk en klasse over meg på videregående skole, og gjett om han var pop blant jentene! Han ble hentet inn året etter at han gikk ut for å spille i skolemusikalen "Hair" på avslutningen vår.

Gammel 01-12-06, 15:27   #300
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Du også? (----- )Tror ikke jeg har vært så usannsynlig hodestups, irrasjonelt, hjerteknusende forelsket noen gang, hverken før eller siden. Mye pga. humoren, som du sier. Etter å ha sett revyen satt jeg og siklet over revyprogrammet hele bussturen hjem. Det er noe helt merkelig som skjer når man blir forelsket i en som er uoppnåelig når man er 16 år gammel, altså. (---)

Nicholas Cage var fantastisk i Wild at Heart, jeg har sett han i mange gode roller senere, men ikke noe som kan måle seg med den. Det har kanskje litt med filmen å gjøre også, det er en av de aller beste filmene som er laget noensinne, mener jeg. Alt er bra med den, den fæle moren, tidenes ekleste rollefigur - Bobby Peru, lille Lula, måten de filmet en sigarett som ble tent - og lyden den laget - hver gang de hadde hatt sex.

Husker den første store forelskelsen ja, helt spesiell. Jeg var hodestups i nabogutten som var 1 år eldre enn meg, jeg var helt rar!! Har du fått sett "Skal vi danse" i Texas eller?

Wild at Heart så jeg kanskje 6-7 ganger, og jeg eelsker rollefigurene og stemnings-flashene som er så typisk David Lynch (favorittregissør!).
Lula-baby og Sailor, og den fineste scenen (for oss jenter) er jo når han synger "Love Me Tender" helt på slutten. Det var jo sangen han bare skulle synge til dama han skulle gifte seg med!

Amelie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.