|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
godt brukt
|
Sv: Innbrudd
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Innbrudd
|
|
|
#83 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddJeg må bli flinkere til å låse døren nede gitt. Jeg har jo den ulåst når jeg vet at Christian er ferdig på skolen og kan komme når som helst. Enten er han her eller hos besteforeldrene sine.
|
|
|
#84 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg er sikkert helt snål i huet, men jeg syns slike historier er herlige, og jeg blir glad av det.
|
|
|
#85 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddJa, helt utrolig. Antagelig en som hadde rømt fra fengselet en km unna. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, jeg vet ikke helt hva det er. Jeg syns det er litt litt sånn gladstory. Mann i kottet i noen dager som legger igjen penger og lapp og slikt.
|
|
|
#87 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg skjønner den jeg.
|
|
|
#90 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: InnbruddHm. Jeg hadde nok ikke synes det var så lystig å vite at en med vikarierende normalitetsbegreper gjemte seg på soverommet mitt.
|
|
|
#92 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: InnbruddSå lenge alt har gått bra og ingen skade har skjedd så syns jeg slike historier er utelukkende gode. Og jeg har tenkt litt på det, de siste dagene, hva det er med slike storyer som får meg til å bli glad, men jeg tror ikkke jeg får til å definere hva det er. Men det gir meg et inderlig ønske om å kjenne den personen. Jeg vil kjenne han som kan finne på å bo i kottet til fremmede mennesker i noen dager uten å be om lov. Jeg blir dypt fasinert.
|
|
|
#93 |
|
Quiet, please
|
Sv: InnbruddÆsj, så ekkelt. Særlig med tanke på et par av teoriene om hva som kan ha skjedd.
:grøss: Det har vært min store skrekk etter at søsteren min hadde innbrudd. Vi bor i samme område, og jeg kommer ofte hjem midt på dagen.
|
|
|
#94 |
|
Quiet, please
|
Sv: InnbruddJeg blir også veldig fascinert av historier som den med han i kottet. Ikke akkurat glad, mer trist, kanskje, men veldig fascinert. Imponerende at det går an å finne på noe sånt, og attpåtil tørre å gjøre det.
|
![]() |
|
|