|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har dere tørketrommel? | |||
| Ja |
|
242 | 79,34% |
| Nei |
|
63 | 20,66% |
| Deltakere: 305. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Jeg kjenner både folk som har og som ikke har. Men for oss er det et must! Livskvaliteten min ble mye bedre når vi fikk en tørketrommel i huset. Vi tørker ikke alt i den, men tar håndklær, kluter, sokker og truser + en del av de klærne fra f.eks. H&M som det står at kan tørkes i tørketrommelen i den + litt slitne arveklær. Hadde jeg ikke hatt det måtte jeg ha minst tre tørkestativ stående i stuen til enhver tid, mot det ene som er der i dag.
|
|
|
#222 |
|
Stoiker
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Ja, jeg har tørketrommel. Hadde ikke klart meg uten.
|
|
|
#223 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Har dere tørketrommel?Jeg har akkurat gravd frem tørketrommelen fra alt rotet som har samlet seg oppå den det siste halvåret. Jeg bruker trommelen i vinterhalvåret, deilig å slippe blåfrosne fingrer famlende på klesklypene i kald vind og sludd. Tørker klær på stativ inne hele året, kluter og håndkler i tørketrommelen om vinteren og ute på sommeren. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Ja, vi har tørketrommel som brukes flittig. Nå har den vært ødelagt (et plexiglass over en lyspære er knust, så det må fikses først) i 1/2 uke og det er kjeeeedelig å henge opp klær (derfor utsetter vi litt vask til den blir reparert om en dag eller to
|
|
|
|
#225 |
|
flisespikker
|
Sv: Har dere tørketrommel?Siden sist jeg så på denne tråden har fellesvaskeriet hos oss blitt avgjort stengt, og samme dag var mannen på nettet og bestilte vaskemaskin og tørketrommel til oss. Så nå er svaret "ja" her også.
|
|
|
#226 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Ja, men den brukes ikke hver gang jeg vasker klær.
|
|
|
#227 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Vi har ikke nå, men det er mulig vi kjøper når vi får barn i huset. |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har dere tørketrommel?Verken jeg eller mannen kommer fra hjem som hadde tørketrommel, men vi fikk oss det 7 mnd etter at eldstemor ble født. |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Hadde ikke klart meg uten. Her er minimalt med tørkemuligheter.
|
|
|
#233 |
|
Nybegynner
Hvor: Romerike
![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Uten tørketrommel stopper Norge. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Undrande
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Definitivt eit must! Kjedeleg å ha stova full av tørkestativ... |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Javel?
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Har dere tørketrommel?luksus, vil ikke kalle den det akkurat..... |