|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterGår på Nationaltheateret nå og er vel verdt å få med seg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterVi skal dit 20. desember, gleder meg vilt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterNår på dagen var dere der? Jeg har ei som blir 3 i desember, og mener det blir for sent for henne å se den klokken seks... Men kanskje det funker?
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teater
Det skal vi også! Jeg har puttet billettene i julekalenderen, og håper det slår an.
![]() |
#7 |
Earthling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterVi så den i oktober (kl. 12-forestilling), og det ble stor suksess, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterMe såg den i fjor på DNS med ( den gong ) ein 2 åring og ein på 3,5. Eldstemann blei livredd då musikken starta og nekta å vera der meir. Så me gjekk ut. Tilbrakte store deler av første akt ute på gangen. Ho på 2 skulle så klart ikkje vera der inne heller når storebror ikkje var der.
![]() |
#10 |
Her er i allefall gutta, men de kommer uten nisseluer. Sist redigert av Anne C : 03-01-09 kl 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fornøyd
|
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterJeg var der nylig sammen med 3-åringen, og det var dessverre ingen suksess. Jeg koste meg, men 3-åringen ville hjem etter 15 minutter. For han ble det nok for mye lyd, i tillegg til at både handling og musikk avvek fra cd-en vi har hjemme. Og siden han er særs bestemt på at ting "skal gjøres som de er", så ble det rett og slett feil for han.
![]() |
#14 |
I mål
|
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterMin på 3 har også vært der, og det var heller ingen kjempesuksess, han syntes det var skummelt. Idag har vi vært på Jul i Blåfjell, noe som var adskillig mer vellykket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Riktig med rad 7, men jeg hadde på meg grått tøy, cardigan og skjørt. Det var vel de ved siden av oss hvor hun hadde på seg noe grønnt. Og så hadde jeg flette i det mørk blonde håret mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterVi skal dit 30. desember med datteren vår på 6 år og sønn på 3 år. Gutten vår kan nesten alle sanger, med alle vers, ordrett fra den boken.
![]() |
#17 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Dyrene i Hakkebakkeskogen", teaterNoen som vet om det er mulig å få billetter dit fortsatt??
![]() |
|
|